יום שלישי, 5 בדצמבר 2023

Dior Spring 2024 Makeup Collection

כחלק מהניסיון לחזור לסוג מסויים של שגרה (או אם תרצו, סוג של אסקפיזם), החלטתי לשוב ולהביא קצת חדשות מסוג אחר... בחרתי לחזור עם קולקציית האביב של "דיור", שבאה לייצג את תמצית הנשיות והחזרה למקורות, עם צבעים עדינים ומוצרים קלים לשימוש.


הרעיון שעומד מאחורי קולקציית האיפור של "דיור" לאביב 2024 הוא מינימליזם, המורכב ממספר מוצרי איפור בסיסיים, שמצליחים להעצים את היופי של המשתמשת בם בכל יום.

בקולקציה ניתן למצוא שתי פלטות עיניים וסומק אחד שנוצרו בהשראת בדים כמו סאטן וקטיפה, המשמשים את בית האופנה הצרפתי בשמלות ה"הוט קוטור" שלו. לצידם, מציגה הקולקציה גם צבעי שפתיים בגוונים טבעיים ולקים במהדורה מוגבלת. מוצרים אלו מושלמים להצגת מראה רענן ומואר, בסגנון נשי להפליא, עם גווני ניוד פסטליים רכים ועדינים.



המוצרים בקולקציה:

5 Couleurs Couture Eyeshadow Palette – חמישיית הצלליות האייקונית של "דיור", עם המרקם המשיי והקליל והגימורים השונים, שמאפשרים לעבור בקלות ממראה יום לערב, מוצעים בקולקציה בשני שילובי גוונים שונים. בכל פלטה ניתן למצוא מראה קטנה מובנית ושני אפליקטורים דו-צדדים:

·         123 Pink Organza – שילוב עדין של גווני לילך, חום, ורוד סלמון וורודים בהירים מאד

·         923 Popelin Peach – שילוב של גווני אפרסק, קורל, זהב וורוד



Diorskin Rouge Blush – סומק בגוון חדש, שנועד להעניק רעננות לעור הפנים מבלי לשנות את הגוון הטבעי שלו. המרקם של הסומק מבטיח להרגיש משיי ומלטף על העור, קל מאד למריחה וטשטוש עם המברשת הזוויתית המצורפת אליו:

·         225 Delicate Rose Satin – ורוד קורלי ניודי



Dior Addict Lip Maximizer – ליפ גלוס מנפח שפתיים, בעל פורמולה עשירה בשמן דובדבן וחומצה היאלורונית וניחוח מנטה עדין ורענן. המרקם שלו מחליק על השפתיים ומעניק להן מראה מלא ונפוח יותר. הוא ניתן לשימוש לבדו או מעל שפתון אחר. באוסף הוא מוצע בשני גוונים שונים:

·         056 Frosted Pink – ורוד בהיר עם ברק הולוגרמי כחול ורדרד

·         060 Shimmery Spice – חום ורדרד עם נצנצים זהובים וורודים



Dior Vernis – את הקולקציה חותמים הלקים של המותג, שחודשו לאחרונה באריזה ובמגוון הצבעים שלהם. הפורמולה שלהם מבוססת על מרכיבים מחזקים כמו תמציות אדמונית ופיסטוק ומבטיחה לשלב ברק קריסטלי, צבע עשיר עם אפקט ג'ל ועמידות ארוכה, ללא סדקים ושברים. בקולקציה ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         555 Poplin – ורוד קורלי פנינתי

·         595 Lilac Organza – לבנדר גלוסי בהיר מאד

·         001 Dior Sequins – בסיס/טופקוט שקוף עם נצנצים ורודים ולילך



הקולקציה תושק תחילה ביפן ב-1 בינואר 2024 ולאחר מכן בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails