יום רביעי, 6 בדצמבר 2023

Clarins Patisserie Spring 2024 Collection

קלרינס מציגה את Clarins Patisserie Collection – קולקציית אביב 2024 שלה, שנוצרה בהשראת מאפים צרפתיים וממתקים.


הקולקציה כוללת חמישה מוצרים פופולריים במיוחד של המותג, שמגיעים עם ניחוחות וטעמים מתקתקים כמו מקרון אגוזי לוז, גנאש פטל, סורבה ורדים וכיוצ"ב:

Clarins Fix Makeup – תרסיס קל ומרענן לקיבוע האיפור, כך שיחזיק מעמד ללא רבב לאורך כל היום. יש לו פורמולה אכפתית המבוססת על תמצית אלוורה ואלנטואין, שמעניקה לחות ומרגיעה את העור באופן מיידי. כמו כן, קומפלקס בוטני מיוחד של קלרינס מגן מפני ההשפעות המזיקות של המזהמים הסביבתיים. תמצית אשכוליות ומי ורדים אורגניים מעניקים לו ארומה נעימה. יתרון נוסף טמון בבקבוק התרסיס השטוח והקומפקטי, המאפשר לשאת אותו בקלות בתיק ולרענן את האיפור במהלך היום כמו גם להעניק לעור לחות נוספת בכל עת.

המוצר אינו מכיל פרבנים, סולפטים, פתלטים, פורמלהיד ומיקרו-פלסטיק והוא מוצע בקולקציה בניחוח בהשראת סורבה ורדים ובאריזה אלגנטית ורודה במהדורה מוגבלת.



Clarins Lip Comfort Oil – שמן השפתיים האגדי, רב-המכר מבית קלרינס, מוצע בקולקציה בטעם מקרון אגוזי לוז ובגוון חום בהיר (מהדורה מוגבלת).

הפורמולה שלו, שמבוססת על שמנים צמחיים, יוצרת גימור זוהר ומבריק לשפתיים ומעניקה להן הזנה ותחושת נוחות לאורך כל היום. כמו כן, הוא מעניק לשפתיים מראה מלא ונפוח יותר. המרקם העשיר שלו נעים ואינו דביק. השמן מתאים לשימוש בפני עצמו או מעל לשפתון אחר, להוספת ברק.



Clarins Water Lip Stain – שפתון נוזלי עמיד ("מכתים שפתיים") שאינו דוהה גם בנשיקה, בעל צבע חום פטל עמוק וניחוח חמוץ-מתוק של גנאש פטל.

הפורמולה האכפתית של המוצר, המבוססת על תמצית אלוורה ומי פטל, מרגיעה, מרככת ומגינה על העור העדין של השפתיים. המרקם המיימי שלו כל-כך קליל ולא מורגש על השפתיים כלל, אבל הוא מעניק להן גוון עשיר ובוהק ושומר על הצבע עד סוף היום. אגב, ניתן להתאים את רמת הפיגמנט משקוף לרווי, בהתאם לאפקט הרצוי (הוספת שכבות חומר). הגימור המתקבל הינו מאט, אבל בו זמנית הוא מעניק לחות לשפתיים ומרכך אותן. המברשת הרכה והאלסטית שלו קולטת את כמות החומר הנדרשת ומפזרת אותו בצורה מושלמת על השפתיים.



Clarins UV-Plus Day Screen Multi Protection SPF50/PA++++ Rosy Glow – קרם-ג'ל קליל על בסיס מים, המספק לעור הגנה אמינה מפני קרינת UV וחמשת סוגי הזיהומים הסביבתיים העירוניים: זיהום אוויר חיצוני ופנימי, אור כחול, אבק ולכלוך. הפורמולה שלו מבוססת על תמציות אורגניות של עלי מנגו ועלי קלנצ'ו המחזקות את מנגנוני ההגנה הטבעיים של העור ומסייעות לו לשמור על רמות לחות אופטימליות לאורך היום, תוך מניעת הזדקנות מוקדמת כתוצאה מהשפעות סביבתיות אגרסיביות. 

המוצר בעל גוון לבן-ורדרד שקוף, שתפקידו לאחד את גוון העור הטבעי. המרקם השקוף נספג באופן מיידי מבלי להשאיר סימנים לבנים, ונשאר לגמרי בלתי נראה ולא מורגש על הפנים. אגב, הפורמולה שלו מכילה 74% מרכיבים אכפתיים. 26% הנותרים מורכבים ממסנני שמש, חומרים משמרים ופיגמנטים.

האריזה הקומפקטית שלו מאפשר לשאת את המוצר בתיק לכל מקום ולחדש את המריחה בכל עת. בקולקציה, מוצע המוצר באריזה במהדורה מוגבלת, הכוללת ניחוח של טארט דומדמניות שחורות – נוגד חימצון טבעי.



Clarins Hand and Nail Treatment Cream – קרם ידיים בניחוח מוס קרמל, בעל מרקם קל ונמס דמוי מוס, המעניק לחות עשירה לידיים ולציפורניים ומותיר את העור חלק ורך.



הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מינואר-פברואר 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails