יום ראשון, 10 בדצמבר 2023

Givenchy Makeup Spring 2024

אופנה וביוטי מתאחדים באיחוד מושלם בקולקציית אביב 2024 של ז'יבנשי. הקולקציה המצומצמת הזו, שמשכה את תשומת ליבן של חובבות יופי ברחבי העולם, מבטיחה להכניס נופך של אלגנטיות וחדשנות לנוף הקוסמטי הנוכחי.


כל אלמנט בקולקציית האיפור של ז'יבנשי לאביב 2024 עוצב כדי להדהים, כולל האריזות. עיצוב חדשני וחומרים איכותיים חוברים יחדיו ליצירת חוויה חושית ייחודית. בתוך הליין אנו מוצאים מוצרים בלעדיים שעוזרים לנו להחזיר את הזוהר הטבעי של העור, שנעלם לרוב בתקופת החורף. ביניהם בולטת פודרת ההיילייטר, שתוכננה במיוחד כדי להעניק לעור זוהר חדש וחסר תקדים. יחד איתה מקבלות השפתיים צבע ולחות עשירה ולעיניים מוצעת פלטה בגוונים נייטרליים, שניתן לשלב בקלות באיפור יום וערב כאחד.



Prisme Libre Highlighter (מהדורה מוגבלת) – פודרת הפריזמה ליברה המפורסמת של המותג מוצעת בקולקציה בגוון ורוד ייחודי ואריזה מעוצבת, שהופכת את מוצר הביוטי הזה לאביזר יוקרתי אמיתי.

הפודרה בתפזורת הזו היא מוצר חובה אמיתי לכל חובבת איפור. זוהי פודרה מתקנת ומאירה, המעוצבת עם 4 פיגמנטים שונים, המעניקים לעור אפקט יפייפה. ניתן להשתמש בה על כל הפנים או רק באיזורים מסויימים כהיילייטר מושלם.



Rose Perfecto Lip Balm – ליפ באלם צבעוני, אחד ממוצרי האיפור הטרנדיים של הרגע, שכן הוא נותן אפקט של שפתיים מאופרות אבל בו זמנית פועל כטיפול לחותי אמיתי! פורמולת ה"רוז פרפקטו" של ז'יבנשי מועשרת בחמאת שיאה מזינה ובכדורי חומצה היאלורונית, שמעניקים לחות ושמנמנות לשפתיים. כמו כן, המרקם המשויש והמעניין של המוצר מוסיף יופי למוצר עצמו ואפקט צבע מקסים שניתן לבניה.

באוסף ניתן למצוא שני גוונים שונים

·         No.204 – ורוד מאובק עם נצנצים עדינים

·         No.308 – אדום-ורוד עם נצנצים מוזהבים



Le 9 de Givenchy Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת תשעה גוונים בגימורים שונים. בקולקציה מוצעת הפלטה באוסף של גוונים חום-בז' עם נגיעות זהובות. אגב, כמה מהגוונים בה הינם מהאהובים והמבוקשים ביותר, שהושקו במהדורה מוגבלת בשנת 2021.

·         No.07



האוסף יהיה זמין החל מינואר 2024, תחילה ביפן ולאחר מכן בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails