יום שלישי, 19 בדצמבר 2023

מדונה השיקה קולקציית איפור

הזמרת מדונה (או אסתר, אם תרצו) השיקה את Madonna Celebration Tour - קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, בשיתוף עם ג'רוד בלנדינו (Jerrod Blandino), מייסד המותג Too Faced.


הקולקציה האקסקלוסיבית שואבת השראה מכמה מהלוקים האייקוניים ביותר של מדונה במהלך סיבובי ההופעות שלה בארבעת העשורים האחרונים, ביניהם סיבוב ההופעות Madonna Blond Ambition, סיבוב ההופעות Virgin וסיבוב ההופעות Who's That Girl.

האוסף כולל ארבעה מוצרים, המעוצבים עם אריזה משנית כדי להדגיש כל שם של סיבוב הופעות והתאריכים הספציפיים שלו. כל המוצרים הופקו באיטליה בכמויות קטנות עם פורמולות בעלות ביצועים גבוהים והם מיועדים לשימושה האישי של מדונה עצמה ועבור המעריצים שלה כדי שיוכלו לחקות את המראה המדהים שלה.

המוצרים בקולקציה:

·         ליפגלוס מנפח שפתיים Like a Virgin



·         שפתון Blond Ambition בגוון Iconic Red (אדום מאט)



·         היילייטר Where's the Party



·         מראה קומפקטית Give Good Face



כפי שניתן לראות בתמונות, השפתון והליפגלוס מגיעים באריזות מתכתיות בצורת צלב, שניתנים לתליה עם שרשרת על הצוואר (למי שחובב את הז'אנר, כמובן).


"יצירת קו מוצרי יופי ברמה עולמית עם חברתי מדונה לסיבוב ההופעות הנוכחי שלה Critically Acclaimed Celebration היה אחת החוויות המיוחדות והיצירתיות ביותר בקריירה שלי. כמעריץ וכחבר, ניסיתי ללכוד את היופי והאנרגיה האייקוניים של M (מדונה) בארבעת העשורים האחרונים," אומר בלדינו. אגב, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין מדונה ובלנדינו. השניים השיקו יחדיו ב-2019 קולקציית איפור אחרת במהדורה מוגבלת.



מוצרי הקולקציה יהיו זמינים לרכישה (עד גמר המלאי) החל מאמצע דצמבר 2023 במהלך סיבוב ההופעות של מדונה בארה"ב בלבד ובאמצעות האתר של מדונה.

 

צרכנים יוכלו לרכוש את הקולקציה במהדורה מוגבלת כאשר The Critical Acclaimed Celebration Tour יתחיל את רגלו בצפון אמריקה בחורף הקרוב ב-Barclays Center בברוקלין, ניו יורק, ולאחר מכן יתקיימו הופעות ברחבי הארץ עד גמר המלאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails