יום שני, 29 ביוני 2009

אסתי לאודר - Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex


Advanced Night Repair - סרום הלילה בבקבוק החום הקטן עם ראש הטפטפת הלבן, הושק לפני 27 שנה ומאז הפך להיות ה"בסט-סלר" של חברת אסתי לאודר. כמובן, ברבות השנים נעשו בו שינויים ושיפורים שונים וכן נוספו מוצרים נוספים לסדרה זו. גם כעת נוסף מוצר חדש לליין זה, עם פורמולה חדשנית ביותר.

נראה, שה-Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex - המוצר החדש בסדרה שיושק ברחבי העולם בחודש יולי 2009, הולך גם הוא לכבוש מעמד של כבוד תוך זמן קצר ביותר. נשים בגיל בוגר (או כאלו שעור פניהן מתבגר מהר יותר ממה שהן היו רוצות...) חייבות להתנסות במוצר זה!

סרום זה מסייע לשפר את מראה העור בעזרת טכנולוגיית ה- ChronoluxTM המהפכנית, התומכת בפעולת הסינכרון הטבעית של תיקון העור והגנתו בדיוק בזמן המתאים. בנוסף, בעזרת מרכיב חדשני (פטנט רשום) המצוי במוצר ומכונה בשם Alkyl Guanine Transferase - הסרום מסייע להעלים פגמים נראים לעין כתוצאה מעישון וזיהום סביבתי, במיוחד רעלים וכימיקלים שונים.

למידע נוסף על הסרום ודרך פעולתו, ניתן לבקר באתר Advanced Night Repair - שם ניתן לקרוא המלצות של לקוחות שהתנסו במוצרים בסדרה, לצפות בפרסומת הטלוויזיונית ועוד. בנוסף, באתר נמצא שאלון עליו אפשר לענות ולגלות האם גם העור שלכן "מזדקן" מהר מידי...

כאמור, המוצר ישווק ברחבי העולם בתחילת חודש יולי הקרוב, אך למעשה המוצר כבר זמין דרך האתר של החברה ומחירו שם 47.50 דולר.

בקרוב, אעלה פוסט נוסף ובו פרטים מעניינים נוספים על המוצרים בסדרה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails