יום שלישי, 30 ביוני 2009

גרנייה - "פיור אקטיב" רול

גרנייה משיקה את "פיור אקטיב" – רול מיוחד לטיפול ממוקד ויעיל בפצעי עור עם אפקט הרגעה מיידי, המסייע בייבוש הפצעים, הגנה והפחתת הופעת סימנים וצלקות על העור.

נקבוביות העור מכילות בלוטות שומן המייצרות סבום, שמגן על העור מפני גורמים חיצוניים. שינויים הורמונאליים, המתרחשים לרוב בגיל ההתבגרות, מגבירים את ייצור הסבום. כאשר הסבום מצטבר, בשילוב עם הגורמים החיצוניים בסביבה ועם תאי עור מתים, הוא סותם את הנקבוביות וכתוצאה מכך מופיעים נקודות שחורות, פצעים ודלקות בעור, העלולים להתפתח לצלקות. כל אלה דורשים טיפול יומיומי. סימנים אלה פוגעים במראה עור הפנים ולעיתים גורמים להשלכות פסיכולוגיות חזקות.

"פיור אקטיב" מכיל חומצה סליצילית (salicylic acid - חומר פעיל אנטי-בקטריאלי), המווסת את ייצור הסבום ומסייע בקילוף השכבות העליונות של עור הפנים. בנוסף, מכיל המוצר תמצית טבעית של עלי אוכמנית, המאיצה את יצירת התאים ובכך מזרזת את חידוש העור ומסייעת בהעלמות האדמומיות והצלקות מטשטשים ונעלמים.
הפורמולה המרוכזת פועלת במהירות ובאפקטיביות תוך שמירה על העור. מירקמו של המוצר הינו שקוף ולא שמנוני והוא מועשר באלכוהול המסייע בטיהור הפצע.

את "פיור אקטיב" (כמו את כל שאר מוצרי "גרנייה") ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפורמיות נבחרות - מחירו: 70 ₪ לפני מבצעים (מכיל: 15 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails