יום שני, 15 ביוני 2009

ג'ילט - הדאודורנט החכם


ג'ילט משיקה בארץ סדרת דאודרנטים חדשה, המצוידת בטכנולוגית ההגנה - Betacyclodextrine, הרשומה כפטנט, עליה עמלו המדענים של החברה במשך 5 שנים. דאודורנט זה מגיב לחום הגוף ומשחרר הגנה וריח טוב בדיוק ברגעים שזקוקים לו, שוב ושוב לאורך היום. הוא אינו מתפוגג לאורך היום באופן אחיד כמו דאודורנטים רגילים, והוא עתיר ביצועים עם מערכת תגובה חכמה לחום הגוף, המעניקה הגנה מקסימאלית כאשר הגוף זקוק לה יותר.

האפקט המקסימאלי של דאודורנט רגיל, מתקבל בתחילת היום ודועך לאורכו באופן אחיד. כך קורה, שלפעמים דווקא כשזקוקים לו הכי הרבה: ברגעי הלחץ בעבודה או באימון ספורט בשעות הערב, הוא אינו מספק את ההגנה המקסימאלית. הדאודורנט החדש של ג'ילט, נועד לענות בדיוק על הצורך הזה, ולספק הגנה חכמה לאורך היום.

פריצת הדרך הטכנולוגית מתאפשרת, כאמור, בזכות טכנולוגיה חכמה וייחודית הרשומה כפטנט של ג'ילט, המסייעת בספיחת ריחות, לעומת דאודורנט המסווה ריחות. הטכנולוגיה הנכנסת לפעולה מקסימאלית בעת עליית חום הגוף, ומאפשרת למולקולות החומר לספוח אליהן את ריחות הגוף הלא נעימים, ולשחרר במקומם ניחוח רענן וקליל. הניחוח הרענן נשמר בתוך מולקולות ה-BCD ואינו מתפוגג לאורך היום עד לעליית חום הגוף, אז נכנסת לפעולה הטכנולוגיה החדשה.

מערכת ההגנה הפרו אקטיבית של ג'ילט מגיבה לחום ולרטיבות (זיעה) בשלוש רמות ומבטיחה יובש והגנה לאורך כל יממה: הרמה הראשונה היא של ניחוחות המופעלים באמצעות לחות, כלומר, מפיצים ריח עדין עם זיהוי הרטיבות, שוב ושוב לאורך היממה כאשר זקוקים לו.
ברמה השנייה נכנסים לפעולה מווסתי הלחות ופועלים באפקטיביות לשמירת היובש.
הרמה השלישית מבטיחה שטכנולוגיית התגובה, הפועלת במשך יותר מ-24 שעות, תספק למשתמש תחושה רעננה במשך כל היום.

הדאודורנט בעל הטכנולוגיה החכמה מגיע בשני סוגי שימוש:
סטיק חדשני: Gillette Professional Power Cream, להגנה מקסימאלית גם במצבים קיצוניים, בניחוחות Arctic Ice ו-Cool Wave (מחיר: 45 ₪ ל-45 מ"ל ).
אנטי פרספירנט ספריי: Gillette Spray, בארבע ניחוחות המסייעים להרגיש ולתפקד בבצורה הטובה ביותר: Arctic Ice ו-Storm Force, Power Rush, Cool Wave (מחיר: 23 ₪ ל-150 מ"ל).

את הדאודורנטים החכמים ניתן להשיג ברשת הסופרפארם ובכל רשתות השיווק.

7 תגובות:

  1. ניסיתי הרבה סוגים,לא האמנתי,אך ניסיתי.פשוט לא להאמין , המצאה נדירה שווה כל שקל (ניסיתי את הסטיק).לא משנה כמה חם וכמה מזיעים יש ריח מעולה ותחושה נדירה.ממליץ בחום.

    השבמחק
  2. בתור אחד שמזיע בטירוף, במיוחד תוך כדי אימוני ספינינג, אני ממליץ בחום על הדיאודורנט החדש...מדהים.

    השבמחק
  3. הדיאודורנט הכי טוב שנתקלתי בו בחיי....

    השבמחק
  4. נסיתי אלפי סוגים של דיאודורנטים, ורק עם הג'ילט החדש אני באמת מרגישה שהוא עושה את העבודה כמו שצריך.
    ממליצה עליו...

    השבמחק
  5. המצאת המאה :-) במיוחד לאנשים שמזיעים הרבה (גם בלי סיבה מיוחדת להזעה).

    השבמחק
  6. חברים, זה ללא ספק הדאודורנט הכי טוב ! אני עוסק בספורט ומזיע המון ! עברתי ל AXE כי זה היחידי שלא השאיר שום סימני ג'ל או אבקה או כתם כלשהו. כמו כל ספריי - AXE התנדף מהר. אז ניסיתי את זה. לא תאמינו שזה המוצר שלכם עד שתנסו! באחריות!

    השבמחק
  7. זה מעלים עיגולי זיעה? אני בתור אחד שמתאמן הרבה יש לי ..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails