יום שני, 15 ביוני 2009

"סבון של פעם" פותח פרק חדש בעולמות היופי


"סבון של פעם", מותג הידוע בתחום טיפוח הגוף, הנפש והנשמה, פותח פרק חדש בעולמות היופי, עם השקת "The beauty book" (ספר היופי).
"The beauty book" של SABON היא ערכת איפור קטנה וקסומה הנראית כספרון עתיק יומין, בכריכה קשה. בערכה ניתן למצוא תכשירי איפור בגוונים קלאסיים, חמים ועמוקים: חום אדמה, סגול עמוק, צבע שמנת עשיר ועוד.
"The beauty book" מכיל, בן הכריכות המהודרות, זוג צלליות אופנתיות (צללית כהה בגוון חום למסגרת העין, צללית בהירה לעפעף העליון), שני גווני סומק עם מברשות תואמות (אחד ורדרד לעור בהיר והשני חום, לעור כהה יותר) ושני שפתוני ליפ-גלוס נוצצים (ליפגלוס חום שקוף אלגנטי וזהוב שקוף עדין יותר לשעות הבוקר).
כל הגוונים ניתנים לערבוב ומאפשרים, למעשה, לכל נערה או אישה ליצור אינסוף גוונים נוספים, לכתוב במו ידיה את הספר הפרטי שלה.
"ספר היופי" של סבון נותן תשובה בלתי צפויה, נוחה לנשיאה, אינטימית ומחמיאה, לכל הדרוש במהלך היום והערב. איפור בסיסי המתאים לכל עונות השנה, לכל שעות היום ולכל גוון עור, כמעט בכל גיל. גובהו של הספרון כ-13 סנטימטרים, על כריכתו מוטבע באותיות זהב "SABON" והוא מותאם במיוחד לנשיאה בתיק וכערכת נסיעות.
את "ספר היופי" ניתן להשיג ברשת "סבון של פעם" (בארץ ובעולם) ומחירו: 75 ₪ .

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails