יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

BODY TITE - מכשיר חדש לטיפול בשומן עודף

פטנט "כחול לבן" מחולל מהפיכה עולמית באפשרויות לעיצוב, פיסול וחיטוב הגוף. מדובר ב-BODY TITE - מכשיר לטיפול בשומן עודף באמצעות גלי רדיו. המכשיר ממיס את השומן, שואב אותו, מכווץ ומחטב את העור בפעולה אחת. כל התהליך מתבצע בצורה מהירה וללא צורך בהרדמה מלאה, עם מינימום תופעות לוואי כמו שטפי דם, נפיחויות וסימנים כחולים, כך ששגרת החיים כמעט ואינה מופרעת.

כאמור, המכשיר הינו פרי פיתוח ישראלי של חברת INVASIX, אשר בעזרת טכנולוגיה מהפכנית מאפשר טיפול בשומן עודף בפרוצדורה בטוחה יותר, פשוטה יותר ויעילה יותר מן התהליך הפולשני הכירורגי המוכר היום – שאיבת השומן.

המכשיר הקומפקטי מבוסס על גלי רדיו והוא מבצע 4 פעולות בעת ובעונה אחת - ממיס את השומן העודף, מסלק אותו מן הגוף ובה בעת מכווץ את כלי הדם למנוע דימומים, מכווץ ומותח את העור שהתרוקן ומבצע למעשה פעולת חיטוב מלוטשת של הגוף.

מכשיר ה-BODY TITE מיועד לטיפול באזורים שונים בגוף בהם הצטבר שומן לא רצוי, אשר קשה "להוריד" אותו בדיאטה. הוא מתאים לטווח רחב מאד של פרוצדורות לסילוק שומן. החל מתהליך קצר בקליניקה של הרופא (במקרה של טיפול נקודתי כמו ירכיים, בטן, מותניים, ישבן וזרועות) וללא צורך בהרדמה כללית, ועד לפרוצדורות מורכבות יותר הדרושות לאזורים גדולים בחלקי הגוף השונים. בכל מקרה מדובר בתוצאות דרמטיות הניכרות לעין בתוך זמן קצר מאד. התהליך עצמו אורך כשעה והמטופלת חוזרת מיד לפעילות רגילה.

אז איך בעצם עובד המכשיר?
טכנולוגיית גלי הרדיו המופעלים בעוצמה מבוקרת ונשלטת בהתאם לצורך, יוצרת חום הממיס את תאי השומן ומאפשרת את סילוקו מהגוף כנוזל. החדירה אל מצבורי השומן מדוייקת יותר ומונעת בכך סכנת פגיעה בכלי דם. יתרה מזו, גלי הרדיו מסייעים בכיווץ כלי הדם וסגירתם ובכך נמנעים שטפי דם. הדיוק והשליטה מאפשרים פעולה ממוקדת מהירה יותר ובהתאם - תוצאותיה מהירות ונקיות.

כפי שניתן לראות בסרטון שלהלן, הבודיטייט בנוי כמעין מלקחיים כאשר החלק התחתון הוא אשר מבצע את החדירה, ההמסה וסילוק השומן, והחלק העליון מהווה מעין "מגהץ" אשר מגהץ ומכווץ את העור שהתרוקן מן השומן. מדובר בפעולה חיונית מאד בתהליך סילוק שומן עודף אשר מונעת את המראה של העור המדולדל ומסייעת בחיטוב מיידי של הגוף, ללא צורך בניתוח נוסף לכיווץ ומתיחת העור.




למרות היותו פרי פיתוח ישראלי, הטיפול בסילוק השומן באמצעות הבודיטייט החל דווקא בחו"ל ונחל הצלחה בכל מקום בו הוא נוסה בעולם. הרופא בעל הנסיון הרב ביותר במכשיר הוא ד"ר מלהולנד מקנדה, אחד המנתחים הפלסטיים הנודעים בעולם, אשר היה גם שותף בפיתוח המכשיר.

בימים אלה נכנס הבודיטייט לשימוש גם בישראל, וכבר ניתן לעבור טיפול באמצעותו אצל ד"ר רונן גלזינגר ובמרפאות "הדסה אופטימל".

2 תגובות:

  1. אני עשיתי בודי טייט בפרופורציה. ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails