יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

LA MER – קרם The Eye Concentrate


The Eye Concentrate - קרם חדש מבית La Mer, המיועד לטיפול מרוכז ביותר ועשיר במרכיבי ריפוי, מצנן ומרכך עור, נוח להשפעה. הקרם מצמצם באופן משמעותי את ההופעה של עיגולים שחורים ונפיחות, קמטוטים וקמטים ומעודד את אזור העיניים להיראות ולהרגיש בריא, גמיש ומואר כפי שמעולם לא היה.

The Eye Concentrate מכיל שלוש צורות ייחודיות של ™Miracle Broth: המקורית, צורה מרוכזת וצורה חדשה, אטומה, המיועדת לייעל את השחרור הרציף לעור. ™Miracle ,Broth ידוע באנרגיות הריפוי שלו, מחדיר לעור את האנרגיה לה הוא זקוק לצורך התמקדות בחידוש.

המוצר עובד בשילוב עם מקל יישום שתוכנן במיוחד לעיניים, בעל קצה כסף שעוזר לצנן את העור, תוך שיפור מיידי של המיקרו-סירקולציה. הקרם מועשר בהמטיט (מינרל מגנטי טבעי הידוע באנרגיות שלו), העובד לאורך זמן על פירוק דרמטי של עיגולים שחורים ונפיחות. התוצאה: אזור העיניים נראה בריא ונמרץ יותר.

בנוסף, חומר התססה ימי ייחודי חודר לעור עם גל פעילות רב-עוצמה. ההופעה של שינויי צבע וחוסר אחידות מופחתת באופן דרמטי. עור שנראה כהה ועכור רוכש מחדש בהירות וזוהר בריאים בזמן שהוא מוחזר למוקד המואר ביותר שלו.

The Eye Concentrate עושה שימוש בסגולות של מרכיבים ימיים וצמחיים יקרים על מנת לעזור לעור לחזק את מערכת התמיכה הטבעית שלו. עור שאיבד את האלסטיות והגמישות שלו מוחלק ומגוון בעדינות, תוך הפחתה רבה של ההופעה של קמטוטים וקמטים. הסיבולת והגמישות משוקמות במידה רבה. תרכובת עשירה של נוגדי חמצון מגנה על אזור העיניים מפני נזקים עתידיים, ועוזרים לעור להסתכל קדימה לעבר עתיד מלא אור.

המחיר: 900 ₪
להשיג במשביר לצרכן, קניון רמת אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails