יום ראשון, 9 באוגוסט 2009

חדש בישראל: Color Mark ערכת איפור לשורשי שיער מאפיר


מוכר לך הרגע המביך הזה בבוקר מול המראה, או באוטו בדרכך לעבודה או לעיתים במטוס, במלון, או ממש בדרך למסיבה, שבו מהבהבים להם השורשים הכסופים, מטפסים מעלה וכבר מאיימים על היום שלך, על הבטחון העצמי ומצב הרוח...

במקום לילל או לקלל את הספר שלך ו/או להזמין בייביסיטר ולנסות לקבוע תור "דחוף דחוף" למספרה, את יכולה פשוט לשלוח יד לארנק ובתוך כמה שניות לפתור את הבעיה...

Color Mark, קונסילר לשורשי השיער, המעניק כיסוי מושלם לשורשים הכסופים. מדובר בצבע שיער אמיתי, נוזלי, ללא אמוניה, אשר אינו מייבש, משמן ו/או משנה את מראה ומרקם השיער, ויורד בחפיפה. המוצר קומפקטי, נוח לשימוש ואידיאלי לנשיאה בתיק האיפור.

הנה מה שיש לג'ואן לסקר, מנכ"לית החברה, לספר לכם על המוצר:



ערכת ה-Color Mark מגיעה ב-12 גוונים, המתאימים באופן מושלם לגוונים הפופולאריים ביותר של חברות צבעי השיער. הערכה כוללת בקבוקון צבע שבקצהו טוש עם ספוגית נוחה למריחה מהירה ומסרק קטן, שמבטיח צביעה טבעית אחידה. הצבע מתייבש באופן מוחלט תוך 1-2 דקות.

בסרטון שלהלן, תוכלו לראות כמה פשוט וקל תהליך הצביעה:



אין ספק, כי ה-Color Mark מהווה את הפתרון המושלם לכל אותם "ימים אפורים", בין צביעות השיער, בבית או במספרה.

אגב, בארה"ב הפך המוצר להיות פופולרי במיוחד ונשים רבות מעידות, כי השימוש בו הפך לחלק משגרת הטיפוח/איפור היומית שלהן. לאחרונה אף נבחר להיכלל ברשימת ה – Best in Beauty של מגזין Allure, הסוקרת את מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח המובילים בעולם.

בדומה לאסטרטגיית השיווק בעולם, גם בישראל נמכר המוצר במספרות המובילות, במכוני היופי המובחרים ובבתי המרקחת הפרטיים.
לפרטים והזמנות, ניתן להתקשר לטלפון: 0544-780722 או לחילופין להזמינו באמצעות האינטרנט בכתובת: http://www.drugstore.co.il/colormark.asp

מחיר הערכה: 150 ₪ והיא מספיקה לכחצי שנה.

2 תגובות:

  1. אני חייבת להודות שהמוצר הזה פשוט גאוני! למרות שהוא מזכיר לי את הטריקים של סבתא שלי עם המסקרה :) אני בטוחה שמוצר שפותח ליעוד ספציפי של צביעת שורשים יעשה את העבודה הרבה יותר טוב. אני חושבת שזה גם יכול להיות פתרון טוב לכול הבהירות שצובעות בצבעים כהים יותר כשאין להן את הזמן להגיע לספר ולהקהול את השורשים :)

    השבמחק
  2. איזה יופי של מוצר! אני ממש מתרגשת! כמה זמן זה כבר בשוק? אין- האמריקאיים האלה מתיד מביאים אותה במשהו חדש, פשוט ושימושי- רק חבל שהסרטון הדגמה מזכיר את ערוץ הקניות.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails