יום שבת, 12 בדצמבר 2009

הטרנדים בבישום הגברי לחורף הקרוב...

"...הריחות, כוח השכנוע שלהם גדול מזה של המילים, של הרשמים, של הרגשות ושל הרצון. כוח השכנוע של הריחות אין להתגונן מפניו, הוא חודר ונכנס לתוכנו כמו האוויר לראותנו וממלא אותנו, גודש אותנו. אין דבר עומד בפניו." (פטריק זיסקינד, " הבושם")


לעונות השנה משמעות, כשמדובר בבישום. מצבו הביוכימי של העור משתנה מחורף לקיץ לכן יש מקום להתאים בושם שונה לכל עונה. מאז ומתמיד הייתה נטייה לבחור ריחות קלילים רעננים ולא משתלטים לקיץ וריחות עמוקים וחמים יותר לחורף.
אחרי הקיץ הישראלי, מרגיל אותנו הסתיו בעדינות לקרירות של החורף. תקופות של שינוי- עונות מעבר; הצבעים מתחלפים, האופנה משנה פנים ועם שינויי מזג האוויר- הגיע הזמן גם לגברים להחליף את הבושם שלהם...

החיבור בין הבישום לאלכוהול משובח
בחורף הניחוחות הם הרבה יותר עמוקים וחמים מה שהופך את החיבור למשקאות האלכוהוליים המשובחים לנכון. בחורף נהוג לשתות משקאות מיושנים, עשירים בטעם ובעומק כגון קוניאק וויסקי. הניחוחות החזקים והעשירים ומלאי העומק ילוו אותנו בחורף הקרוב לא רק כמשקאות, שיעבירו לנו את ערבי החורף הקרירים, אלא ילוו אותנו גם בבשמים שיפיצו את הניחוח שלנו ברחבי החדר בכל מקום אליו נלך. השילוב עם האלכוהול המשובח יוצר ניחוח חם, עשיר, קלאסי ואף ניחוח גברי עם מגע של יוקרה.

בשמים של סלבריטאים
החורף הזה מביא עימו הרבה בשמים שפונים לקהל הצעיר יותר. כיוון שהנוער כיום מתחיל להשתמש בבושם כבר מגיל 12, הצעירים מחפשים אחר בשמים של דמויות מוכרות, אשר הם מזדהים עימם ושהניחוח שאותו הם אוהבים ילווה גם אותם בחורף הקרוב. קיימת נטייה לחפש אחר בשמים של סלבריטאים המהווים מודל לחיקוי, הניחוח שלהם יתנוסס באוויר בחורף הקרוב.

להלן מספר טיפים לבישום בחורף מאת אורלי עוז שמואל, המדריכה הראשית של בשמי פרוקטר & גמבל היבואנית של בשמי לקוסט, הוגו בוס, רושאס ועוד:
1. בחורף אפשר לעבור לבשמים שהם עשירים ומלטפים יותר, ניחוחות חושניים שאולי נמנענו מלהשתמש בהם בקיץ, כיוון שהם היו חזקים מדי. בחורף ניחוחות אלו משתלבים יותר עם הגוף. הניחוחות הם פחות פרחוניים ופירותיים, אלא יותר אוריינטליים.
2. בחורף עושים מעבר בין הבשמים שהם או דה טואלט ו/או או דה קולון לבשמים שהם או דה פרפיום. ה"או דה פרפיום" מהווה את התמצית של הבושם, מה שמאפשר לנו להתחבר לניחוחו העמוק והמרוכז יותר של הבושם.
3. בקיץ אנו נוטים להתבשם במקומות שאינם חשופים מדי לקרני השמש, כיוון שהחשיפה מובילה לפיגמנטציה. בחורף אנו מכסים את כל הגוף בשכבות, כך שאפשר ליצור ענן מבושם ולהיכנס לתוכו מבלי לדאוג מהחשיפה. בחורף ניתן להתיז בצורה חופשית יותר.
4. מומלץ להשתמש בדאודורנט בניחוח עדין המשתלב עם הבושם, ולא בניחוח חזק העלול לקלקל.

סיריל ג'אה (Cyrille Jahin), המדריך הראשי הבינלאומי של טיירי מוגלר, מנדב טיפים לבישום:
* התז ענן של בושם באוויר ועבור דרכו; הענן יעטוף אותך בניחוח ללא התחושה של מגע אלכוהולי על העור.
* לאחר ביצוע "טקס הענן" וממש לפני היציאה מהבית, התז שתי התזות "ענן" נוספות על החולצה או הסוודר; התזת "ענן" בושם לעבר הבגדים, מומלצת על בדים טבעיים כגון צמר, כותנה, משי וכו'.
* לבישום בערב: מומלץ להתיז ענן של בושם על החלק הפנימי של הבגד ולהניחו על קולב. בזמן המקלחת, הבושם יתנדף מעט מהבגדים וייצור תחושב נפלאה של ניחוח ללא אלכוהול.
* בנוסף לשיטת הענן, כדאי לחזק את הניחוח גם בכמה נקודות אסטרטגיות כמו על השיער שמעל לקו האוזניים ובאזור החזה;
* לאחר שימוש ממושך, עלולה להיווצר הרגשה שהניחוח האהוב השתנה: בכדי להשיב את התחושה הבתולית של הפעם הראשונה, מומלץ להשתמש בקרם גוף מאותה הסדרה, יחד עם הבושם.
* חשוב לזכור: כדי לבחור בושם, רצוי לא לנסות יותר משלושה ניחוחות שונים.

הבשמים החדשים לגבר:

טיירי מוגלר A*Men Pure Malt
בהשראת אופן ייצורו של וויסקי יוקרתי, הא.ד.ט מזוקק בחביות אלון במשך 8 שבועות (חביות עץ אלון אמריקאי, בהן משתמשים גם בתהליך של ייצור ויסקי, כדי להשיג בושם מזוקק היטב). בושם אלגנטי, חושני ומלא באצילות נדירה. ממש כמו וויסקי נהדר.
הבקבוק של A*Men Pure, המעוצב בהשראת בקבוקון וויסקי אישי (flask), מלא חמימות כתוצאה מציפוי הגומי שלו, מרגיש חושני כמו העור עצמו. הכוכב הסימבולי שבמרכז (כמו בכל מוצרי טיירי מוגלר) צבוע בצבע ענבר כמו הבושם עצמו.

המחיר: 393 ₪ (לתכולה של 100 מ"ל).
להשיג בחנויות נבחרות ברשתות הפארם, באפריל ובמשביר.

בית BOSS מציג מהדורת סילבסטר מיוחדת: בוס פלטינום
בעקבות הצלחה חסרת תקדים של מהדורת האספנים של בוס בוטלד (בוס לגבר) שהושקה בשנת 2008, וכמענה לדרישת הצרכנים, בית הבישום בוס מחזירה את מהדורת האספנים - מהדורת בוס פלטינום של ליין הבישום הכי נמכר לגברים "בוס בוטלד".
הבושם יושק לקראת הסילבסטר והוא מוצג בבקבוק שהפך לסמל, במראה פלטינום מהודר, בניחוח אלגנטי לגבר הדינאמי ובעל היוזמה שנמצא בפסגה. הבקבוק מצופה מתכת מטאלית ויוקרתית נראה כאילו הגיח מתוך נוזל כסוף והמראה כולו מסמל את הגבר המוכן ומזומן להצלחה - גבר הבטוח בעצמו ובגבריות שלו ושואף תמיד קדימה. העיצוב המבריק מעניק למוצר מראה שונה ומתוחכם שמדגים אלגנטיות מודרנית בצורה פשוטה ונקייה.

מחיר השקה מיוחד: 299 ₪ (לתכולה של 100 מ"ל).
להשיג במשביר החדש לצרכן באופן בלעדי לקראת אמצע דצמבר.

LACOSTE CHALLENGE
ניחוח ממריץ שלוכד את הדינאמיות הצעירה של הגבר העירוני והאסרטיבי של היום. הבושם האנרגטי החדש, הממצה את ההתמדה והביטחון של האב המייסד של המותג, אגדת הטניס רנה לקוסט, הוא בעל שם הולם, מכיוון שתוכנן לעורר השראה בגברים המתבשמים בו, על מנת שיוכלו להתייצב מלאי ביטחון מול כל האתגרים או ההפתעות שהחיים מביאים לפתחם – והמוטו שלו: 'לעולם לא להתנגד למשחק'.
הבקבוק של Lacoste Challenge הוא בקבוק זכוכית מוצק המחקה צורת ידית מחבט הטניס, ארוז בתוך ידית שחורה בוהקת 'רכה למגע', המקושטת בלוגו הקרוקודיל של לקוסט, בזמן שהנוזל שבבקבוק הוא בצבע צהוב בהיר, שתופס את העין. בחירת הצבעים גם היא מתייחסת באופן ישיר לעולם הטניס באופן כללי, עם הכדורים הצהובים הזוהרים הקלאסיים וידיות המחבטים השחורות.

המחיר: 439 ₪ (לתכולה של 90 מ"ל א.ד.ט.).
להשיג בכל רשתות הפארם, אפריל והמשביר.

הוגו מבית הוגו בוס במהדורה מיוחדת
בית הבישום של הוגו חשף לאחרונה את מהדורת האספנים המיוחדת של "הוגו" שעוצבה במסגרת פעילות עולמית באתר http://www.hugocreate.com/ . כשנה וחצי לאחר השקת הפרויקט המאתגר של בית הבישום של הוגו, תחרות העיצוב העולמית התומכת בדור הבא של המעצבים היצירתיים האורבאניים, הכריז בית הבישום של הוגו שעיצוב ייחודי אשר הוגש במסגרת התחרות נבחר לעיצוב של אריזת ובקבוק הבושם במהדורת האספנים החדשה של "הוגו" מבית הוגו בוס. העיצוב נבחר מבין 13,000 עיצובים שהוגשו באתר מ-108 מדינות. העיצוב הזוכה נבחר על ידי מומחים מהתעשייה וגולשי האתר.

העיצוב הזוכה הוגש על ידי מרווין פדרו, בן 39, מנהל קריאייטיבי מהפיליפיניים, שמוכר בעולם ההמחשה והאילוסטרציות. עם תשוקה לאמנות ועיצוב, פדרו מושפע מהסביבה המקיפה אותו ומיישם זאת במסגרת עבודתו. המראה החדש והמודרני שעוטף את המהדורה לאספנים של הוגו הוא פשוט, אך יצירתי ומעורר השראה עד מאוד, עם רמז ל"סימן המסחרי" שכל כך טבוע בהוגו – המרדנות. העיצוב הזוכה נעשה בהשראת הנושא של "קולות אורבאניים" (city sounds).

מחיר השקה מיוחד: 199 ₪ (לתכולה של 150 מ"ל א.ד.ט).
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

Signature ניחוח חדש לדיוויד בקהאם
"סיגנצ'ור" של דיוויד בקהאם הוא חגיגה מסעירה לסטייל החדש ולרוח החדשה שמציג הזוג המרתק והמרגש. הבשמים של דיוויד וויקטוריה ב-2 הרמוניות המבטאות את הזוגיות של הבקהאמים: ניחוח אחד גברי ועמוק, וניחוח שני עדין ונשי - שניהם יחד מועשרים בחושניות. לדברי דיוויד וויקטוריה בקהאם: "רצינו ש- Signature ישקף את התשוקה המשותפת שיש במערכת זוגית מצליחה. שני הניחוחות חוגגים את האינדיבידואליות של כל אחד מאיתנו, אך יחד עם זאת מעביר את המסר של זוגיות ושותפות חזקה".

מחיר: 291 ₪ (לתכולה של 50 מ"ל א.ד.ט).
להשיג בחנויות וברשתות הפארם המובחרות

PORSCHE DESIGN FRAGRANCES
בעוד השם "פורשה" מעלה מיד אסוציאציות לשיא של יצירתיות ויוקרה בתחום הרכב, הוא גם משקף עולם מורכב של אלגנטיות, הקפדה, חדשנות וחיפוש מתמיד אחר שלמות, הן במובן הטכני והן במובן העיצובי. כל אותם ערכים שניתן למצוא בכל אחת ואחת מן היצירות של "פורשה דיזיין סטודיו". הגבר מייצג גבריות טבעית, אלגנטיות מולדת, נינוחות ברורה.
תווי הבסיס כוללים דגשים חמים ועציים של פטצ'ולי ופריחת אורנים, המובלטים על ידי העדינות החושנית של הקטורת. כל אלו משולבים ביחד כדי להעניק תחושה של רוגע ושלווה. מהרמוניות קפואות מטאליות לתחושות עציות חמימות, הניגוד הוא בלתי צפוי, חדשני ומושך מיד. בושם יוצא דופן, המתמזג במלואו עם הגבר המתבשם בו.

המחיר: 450 ₪ (לתכולה של 80 מ"ל).
להשיג בחנויות נבחרות של סופר-פארם, ניו פארם והמשביר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails