יום שבת, 5 בדצמבר 2009

"ביוטי קר" משיקה סדרת צלליות אפויות חדשות


חברת הקוסמטיקה הישראלית "ביוטי קר", עוברת בימים אלו תהליך של שדרוג ומיתוג המתבטא בשיפור המוצרים ושדרוג איכותם. כחלק מהתהליך, השיקה החברה בימים אלו סדרה חדשה של 12 צלליות, אשר נוצרו בטכנולוגיה של אפיה, במקום דחיסה – טכנולוגיה זו מאפשרת ריכוז פיגמנט גבוה יותר ואפקט ברק עז מאוד ועמיד למשך זמן רב. בטכנולוגיה החדשה נאפים המרכיבים בתנור בחום של 60 מעלות צלזיוס במשך כשעה. האפיה מבטיחה שמירה על החומרים הפעילים ועל תכונותיהם, והתוצאה היא מרקם נח וקל לשימוש.

החברה שלחה לידי שתי צלליות להתנסות: צללית סגולה (מס' 24) וצללית כחולה (מס' 31). הצלליות מגיעות באריזה שחורה עם כיתוב מוזהב. לכל צללית מצורפת מברשת ספוגית קטנה ופשוטה. אישית, אני לא אוהבת את המברשות הללו ומעדיפה להשתמש במברשת צלליות אחרת מתוך הארסנל הפרטי שלי...



הגוונים נראים יפים ובעלי פיגמנט עז. בהוראות השימוש מומלץ להניח את הצלליות על בסיס איפור כלשהו. חייבת לציין, כי לא יצא לי עדיין להשתמש בהן על עצמי, אבל לאור נסיוני רב השנים כמאפרת, למדתי לזהות איכויות של מוצרים גם ממישוש החומרים כדי לתהות על קנקנם.


לצורך כתיבת הפוסט, ניסיתי את המוצרים על גב כף ידי ואף צילמתי לכם את התוצאות:
את הצלליות הנחתי בשני אופנים: האחד – ללא בסיס, והשני – עם בסיס (פריימר לעיניים של חברת "Too Faced"). כמו בצלליות אפויות של חברות מתחרות, בהנחת שכבה אחת של חומר הגוון המתקבל הינו יחסית דל. אני הנחתי שתי שכבות מכל צללית וכפי שניתן לראות בתמונה, אלו שהונחו מעל בסיס מתאים - התקבלו במרקם עז ומבריק יותר.

למעלה: הצלליות ללא בסיס, למטה: הצלליות עם בסיס

צילום באור יום

כשניסיתי "למחוק" את הצלליות מגב ידי, הייתי צריכה לעשות זאת בנחישות רבה – אלו שהונחו על הבסיס גילו עקשנות יתרה ורק לאחר שטיפת הידיים במים, הן הוסרו לחלוטין.

הצלליות לאחר נסיון "מחיקה" (לפני שטיפה במים)

ייחודיות נוספת של הצלליות היא, שניתן להשתמש בהן לא רק כצללית רגילה, אלא גם עם מכחול רטוב ואז לצייר פס של איי-ליינר, או אף לקבל אפקט מריחה של צללית קרם. בנוסף, במריחה הרטובה ניתן להשתמש בצלליות גם לציורי גוף.

שימוש רטוב בצלליות (צילום באור יום)


כל אריזה מכילה 10 גרם – כמות יפה שאמורה להספיק לזמן רב.
המחיר: 6 ₪ לצללית.
הציון שלי: 4/5 – מומלץ!
לאתר החברה: http://www.beautycare.co.il/default.asp (בקרוב מתוכנן גם אתר משודרג).

9 תגובות:

  1. האמת הצליליות ניראות טוב והגוונים יפים
    אבל עדין אני לא חושבת שאי פעם אני יקנה איפור מביוטי קר,אומנם הם זולים מאוד 6 שקל לצללית אבל גם האיכות שווה למחיר ,וזה עור הפנים וצריך לשמור עליו ולהשתמש במוצרים איכותיים בתור מאפרת ובתור אישה את יודעת את זה טוב מאוד..
    ואני חושבת שזה ממש פשע מה שהם עושים
    אני רואה מלא ילדות קטנות כיתות ז למשל קונות שמה איפור ולא רק שהן מתחילות עם איפור בגיל צעיר אלה עם איפור חרא שאחרי זה ישפיע על העור בעתיד אפילו בגיל 18.
    בכל מקרה אני אוהבת את הבלוג שלך מאוד

    השבמחק
    תשובות
    1. פשע שהם מוכרים בזול?? אין שכל אין דאגות. אפשר לחשוב שילדות לא יכולות לקנות צלליות ב-40 ש"ח, מה הקשר? זה חינוך מההורים.
      חוץ מזה, רוב החברות מייצרות באותם 7 מפעלים בחו"ל, רק המיתוג והאריזה עושים את ההבדלים במחירים.

      מחק
    2. פשע שהם מוכרים בזול?? אין שכל אין דאגות. אפשר לחשוב שילדות לא יכולות לקנות צלליות ב-40 ש"ח, מה הקשר? זה חינוך מההורים.
      חוץ מזה, רוב החברות מייצרות באותם 7 מפעלים בחו"ל, רק המיתוג והאריזה עושים את ההבדלים במחירים.

      מחק
  2. איפה אני יכולה למצוא גלגל קונסילר בארץ? כמו שיש בביוטי קר רק לא שלהם..אני מחפשת מלא זמן כזה עם כמה גוונים
    לא ראיתי בשום מקום האמת

    השבמחק
  3. את יודעת מתי הן יוצאות לחניות?

    השבמחק
  4. באתר opra תימצאי גלגל קונסילר כמו שיש בביוטיקר בברכה מאירה לאנונימי

    השבמחק
  5. אני מסכימה לגמרי עם הנאמר למעלה, על איפור אני לא מתפשרת ובטח לא קונה את מה שהכי זול, יש דברים שבהם אי אפשר להסתפק בפחות ממצוין. אני מקווה שהחברה תדאג לשדרג את מוצריה בעתיד ותעלה את איכות המוצרים על מנת לתת לנו אלטרנטיבה נוספת.

    השבמחק
  6. הבעיה איתן (אולי יש עוד, לא קניתי, כי את זו זיהיתי מיד בטסט) - שהן נושרות ומלכלכות (בניגוד לאפויות איכותיות, ובכלל לכל צללית ברמה סבירה פחות או יותר).
    אולי עם בסיס מתחת זה פחות קורה, אבל צלליות אמורות להשאר על העפעף ולא להתפזר למקומות אחרים, גם בלי בסיס.

    השבמחק
  7. ולא ציינת למה הציון 4 מתוך 5.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails