יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

רשת "כל פרפיום" מציגה: Sex in the city

לרגל צילומי סרט ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", שנערכים בימים אלו, רשת "כל פרפיום" משיקה את סדרת הבשמים החדשה SEX IN THE CITY מבית הבישום IN style, המאפשרת לנשים "לנשום" את הניחוחות הסקסיים, המאפיינים את העיר הגדולה.

קולקציית בשמי SEX IN THE CITY מונה חמישה ניחוחות ממשפחות בישום מגוונות, המאפשרים לכל אישה, למצוא את "בן הזוג" שלה- הבושם המושלם עבורה!



LOVE - הבושם הורוד, הוא מחווה רומנטית לכל האוהבים באשר הם. הניחוח מבוסס על תווים פרחוניים של ורד, יסמין וגרדניה ומשדר חמימות רומנטית, מעודנת ונאיבית.

DESIRE - הבושם הכתום, ניחן בתווים שובבים ועליזים של פריחת הדרים משולבת בג'ינג'ר ואגס. תווי ניחוח מעוררים ושמחים, המעניקים תחושת אופוריה ומרוממים את רמת האנרגיה ומצב הרוח.

LUST - הבושם הסגול, מיועד ל"מתוחכמות" שבחבורה. נשים חזקות המעדיפות ניחוחות אוריינטליים מתובלים בעלי נוכחות כובשת. הניחוח מכיל תווי קינמון, מאסק, פטצ'ולי ואלמוג הודי.

PASSION - הבושם האדום, הוא נוזל התשוקה הטהורה. בושם נועז וחושני, המתאים לאירועים מיוחדים ומשדר חושניות מתפרצת. שילוב מרכיבים נדיר של עוקץ העקרב (צמח נרקוטי ממכר) עם אמבר ונגיעת וניל, המקפיצים את הדופק...

KISS - הבושם הירוק, הוא הרענן שבחבורה, כטעמה של הנשיקה הראשונה. רכה ורעננה, ניחוח בוסרי של אהבה ראשונה, המושג בזכות תווים לימוניים ועציים של ליים, עלי סיגליות וצרור מנטה.

המחיר: 89 ₪
EDP – 100 מ"ל.

להשיג ברשת חנויות הבוטיק CALLPERFUME ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט: http://www.callperfume.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails