יום שלישי, 26 ביולי 2011

דוברים חדשים ל"Viva Glam" – קרן האיידס של MAC

ליידי גאגא, פני מקום בבקשה!
חברת M.A.C בחרה בזמרים ריקי מרטין וניקי מינאז' להיות הדוברים החדשים של קמפיין VIVA GLAM ("ויוה גלאם") לשנת 2012, הכולל סידרת שפתונים וגלוסים ש-M.A.C תורמת את כל ההכנסות ממכירתם לקרן מיוחדת שהוקמה במטרה לתמוך בגברים, נשים וילדים הנושאים את נגיף ה-HIV או חולים באיידס.

nicki-minaj-viva-glam-ricky-martin ריקי וניקי – הדוברים החדשים

הקמפיין בכיכובם של הצמד ריקי וניקי צולם אתמול (יום שני) במיאמי על-ידי צלם האופנה הנחשב דיוויד לה שאפל והוא מיועד לעלות במהלך פברואר 2012. למרות שמינאז' כבר שיתפה פעולה בעבר עם MAC היא עדיין נרגשת מתפקידה החדש והיא אף צייצה על כך לפני מספר ימים בחשבון הטוויטר שלה:

“Viva Glam Photo Shoot. Ur gonna GAG!!!!! Can’t wait for my barbz & ken barbz to wear this new shade of lipstick!”

אגב, ריקי וניקי נמצאים בחברה טובה – הם מצטרפים לנבחרת כוכבים גדולה ששימשו בעבר בתפקיד זה כמו סינדי לאופר, ליל' קים, מיסי אליוט, איב, מארי ג'יי בלייג', כריסטינה אגילרה, פרגי, נעמי קמפבל וליידי גאגא.

קרן האידס שהוקמה בשנת 1994 וגייסה עד היום כ- 224 מיליון דולר- רק ממכירות מוצרי סדרת "ויוה גלאם" הכוללת שפתונים וליפגלוסים, שהפכו לרבי מכר בכל העולם. 100% מרווחי המכירות נתרמים במלואם לקרן המלחמה באידס של M.A.C, המיועדת לשפר את איכות החיים והעזרה הרפואית או הסיעודית לגברים, נשים וילדים שנפגעו מאיידס או נשאי HIV.

תגובה 1:

  1. די את רוצה להגיד לי שלא יהיו ויוה גלאם ליידי גאגא 5 ו-6 בגוונים בלתי לבישים בעליל?!?....
    ברוך שפטרנו...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails