יום חמישי, 7 ביולי 2011

Lancôme עושה פלאים נוספים

לנקום בונה על ההצלחה המסחררת שנחל המייקאפ שלה - Teint Miracle ("טיינט מירקל") ומשיקה 2 מוצרי טיפוח חדשים באותה הסדרה: Teint Miracle Compact – מייקאפ בגרסת פודרה, ו- Effet Miracle Bare Skin Perfection Primer- פריימר. שניהם יהיו זמינים בסביבות חודש ספטמבר 2011.

מייקאפ Teint Miracle, שהושק בשנה שעברה, אמור לפענח ולשחזר את האור הפנימי של העור והציע לנו מעין "הילה בבקבוק". התוצאה היתה מייקאפ עם כיסוי טבעי ומראה מואר מבפנים, כדברי החברה. שני המוצרים החדשים בסדרה מגיעים עם אותה טכנולוגיה של ה"הילה המובנית" ואמורים לספק מראה של עור חשוף מושלם.

lancome_miracle_range

ה"טיינט מירקל" באריזת הקומפקט אמורה להמציא מחדש את המייקאפ פודרה, כשהיא מספקת מראה מאופר טבעי להפליא. בחברה מבטיחים, כי המוצר מצליח לטשטש פגמים קלים בעור מבלי לייבש אותו או להשאיר אפקט מבריק או אבקתי. הפורמולה משלבת בתוכה חלקיקים שקופים עם כדוריות אבקה גמישות המבטיחות תחושה חלקה ואפליקציה נוחה. ניתן להשתמש במוצר באופן יבש או רטוב, לפי הגימור הסופי ורמת הכיסוי הנדרשים. אגב, המוצר מכיל 15SPF להגנה מפני קרני השמש המזיקות.
ה"טיינט מירקל קומפקט" מוצעת בששה גוונים והיא מגיעה באריזה דקה עם ספוגית דו-צדדית ומראה ניידת.

הפריימר - Effet Miracle Bare Skin Perfection Primer, מועשר גם הוא בטכנולוגיית ה"הילה המובנית" והוא מהווה בסיס בלתי נראה המתקן באופן מיידי את מראה הפגמים בעור ומעניק לו גוון אחיד, כך לדברי החברה. למעשה, הוא מעניק מראה מואר לעור, מצמצם נקבוביות, מחליק קמטים וקמטוטים, מאחד את טקסטורת העור, מפחית ברק וסימני עייפות ומטשטש פגמים.
פורמולת הפריימר כוללת פולימרים מטשטשים, אבקות רכות המעניקות לו גימור משיי ומאט וכן רכיבים סיליקוניים להענקת תחושה חלקה.
הפריימר מגיע בשני גוונים: Effet Porcelaine (אפקט פורצלן) המיועד לעור בהיר ו- Effet Bonne Mine (אפקט מראה בריא) המיועד לעור כהה יותר. ניתן להשתמש בו בפני עצמו אחרי הנחת קרם לחות, או מתחת לכל מייקאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails