יום שני, 11 ביולי 2011

MELVITA משיקה סדרת מוצרים לאיזון עור שמן ובעייתי

MELVITA (מלויטה), המותג הצרפתי המתמחה בתחום הקוסמטיקה האורגנית, השיק לאחרונה קו מוצרי טיפוח לעור צעיר, שמן ובעייתי, אשר פותח עם מרכיבים אורגניים ועם תמציות פעילות, טבעיות ויעילות, המעניקות פתרון לעור הנוטה לאקנה.

מלויטה סדרת מוצרים לעור מעורב שמן צילום גון סל

כל המוצרים לעור צעיר של "מלויטה" מכילים מרכיב מרכזי: שַׁדָּר הכסף. שדר הכסף הוא סמל אוניברסלי של חידוש וניקוי עמוק. באביב הוא מייצר צוף חסר צבע ועשיר במנגן, סוכרים ומלחים מינראליים עם סגולות קוסמטיות מרשימות. "מלויטה" אוספת את הצוף מלב היערות הפיניים בסוף חודש אפריל, הזמן היחיד בשנה בו העץ מייצר בשפע את הצוף היקר. "מלויטה" בחרה את הצוף הזה בקפידה לא רק בגלל העושר הטבעי שלו והסגולות המטהרות שלו, אלא גם בשל התכונות המופלאות שלו המעניקות לחות ומינרלים, החיוניים לטיפול בעור שמן או מעורב.

בסדרה 4 מוצרים – כולם מכילים יותר מ-99% מרכיבים ממקור טבעי:

ג'ל ניקוי מקציף - לניקוי עור הפנים
ניקוי הוא השלב הראשון והקל בשגרת טיפוח העור היומיומית, ג'ל ניקוי מקציף של מלויטה, משלב את הסגולות המשקמות והמטהרות של אבץ לקטאט ולבנדר עם הסגולות המטהרות והיעילות של עץ התה. הליבנה והממליס מוסיפים לחות ומרככים את העור (מחיר: 79 ₪, 200 מ"ל).

מלויטה- גל אורגני לניקוי עור עורב שמן מחיר 79 שח צילום גון סל

סקראב (פילינג עדין) אורגני לעור פנים צעיר: ניקוי עמוק, פעם או פעמיים בשבוע
פילינג עדין, מקציף ומנקה את עור הפנים, משלב אבקת אגוז ארגן, צוף שדר וסיליקה בכדי להסיר בעדינות וביסודיות לכלוך ותאים מתים. הפילינג משלב שמנים אתריים של לוטם וליטסאה עם פרופוליס וציפורני חתול כדי לנקות ולטהר את העור. הפילינג מומלץ כטיפול מונע וגם לטיפול בפגמים הקיימים (מחיר: 79 ₪, 100 מ"ל).

מלויטה- פילינג אורגני לאיזון עור מעורב שמן צילום גון סל

נוזל אורגני לסילוק עודפי שומן לעור פנים צעיר: טיפול שוטף בעור הפנים
נוזל אורגני מלחלח ומסייע בויסות ייצור החלב, הוא איננו קומדוגני (לא חוסם את נקבוביות העור) ומותאם במיוחד לעור אשר סובל מפגמים זמניים. הנוזל עשיר במרכיבים פעילים ממריצים ומלחחים (שַׁדָּר הכסף, תורמוס לבן, מוריאה ואלוורה) המסייעים להחזיר את העור למצב תקין; מרכיבים ממתנים (שילוב של יוגורט, אינולין ציקוריה, לבונה וג'ינג'ר) המסייעים להפוך את העור לפחות מגיב; ומרכיבים משקמים - הפעילות המשקמת של אבץ לקטאט וערבה נתמכת על ידי אפקט המאט של אבקת אורז (מחיר: 129 ₪, 50 מ"ל).

מלויטה-נוזל אורגני לאיזון העור

רול און אנטי פגם אורגני: לטיפול נקודתי בפצעונים
רול און אנטי פגם - מוצר ייחודי נגד פגמים, הוא שילוב רב עוצמה של שמנים אתריים מטהרים: עץ תה, לוטם, מרווה, לבנדר, ליים סיסם שחור ונענע, אשר מאחד את הסגולות המשקמות של גרגרי שכיזנדרה, קליפת עץ של מימוזה טניפלורה ופרופוליס, ואת התכונות המרגיעות של ג'ינג'ר ו שַׁדָּר הכסף.
פעולת הניקוי לעומק, המהירה והקצרה שלו, מסייעת לשמור על חזות העור. הצבע השקוף של הנוזל מאפשר טיפול בפצעונים במשך כל היום, גם מחוץ לבית וגם מתחת לאיפור (מחיר: 69 ₪, 5.5 מ"ל).

מלויטה- נוזל אורגני לטיפול בפצעונים צילום גון סל

מוצרי MELVITA ניתנים לרכישה בארץ באתר www.naturalshop.co.il , ברשת בתי המרקחת "פארמה תמר", רשת חנויות טבע Anise ובבתי טבע נבחרים.
לברור נקודת המכירה הקרובה לביתך: 1-700-707-507.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails