יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

"נטורל פורמולה" מציגה: קוקו במראה קטיפתי וזוהר

נטורל פורמולה מציגה את מראה השיער המוביל לעונת סתיו חורף 2012-2011: ""VELVET SHINE – קוקו במראה קטיפתי וזוהר, פרי יצירתו של מעצב השיער עומר אסף. המראה מציג תסרוקת קוקו בעיצוב חופשי וטבעי, המעניק אפשרות להראות כל יום ובכל מצב אופנתית ומעודכנת.
"את מראה החורף עיצבנו במיוחד על מנת לאפשר לכל אחת ליישם את המראה בכוחות עצמה. זהו מראה חופשי וחושני, המבליט את איכויות השיער במראה חלק המשדר אלגנטיות – הוא מתאים גם לערב וגם ליום-יום", אומר מעצב השיער עומר אסף.

NATURAL-FORMULA-6905

מראה ה-VELVET SHINE משלים את האווירה האלגנטית שהוצגה על מסלולי האופנה לקראת החורף הקרוב, עם שלל בדים איכותיים ועשירים, גזורים במינימליזם מושלם, המחמיא לגוף מבלי לתחום אותו בקווים ברורים.
זהו מראה מוקפד ואלגנטי, המבוסס על שיער בריא, מבריק ובעל ברק זוהר. עיצוב קל ומהיר המשלים כל סגנון לבוש ולכל שעה של היום. מראה שכל אישה יכולה להתחבר אליו, להפוך אותו לאישי וייחודי לה.

את המראה מציגה דוגמנית בצילומי גב אופנתיים. "ההתייחסות לאישה מבחינתי דרך הגב, האיבר החושני והמסתורי שלה, ממקד את הפוקוס על השיער", מסביר אסף ומוסיף: "המראה האלגנטי, קל לתחזוק ומדבר אל כל אישה... נטורל פורמולה מחברת את האישה לנשיות שלה בצורה הכי טבעית שיש, בתסרוקת ובמוצרים המקנים לה את המראה".

המראה עושה שימוש בשלושה מוצרים מובילים מבית נטורל פורמולה, המכילים תמציות טבעיות:
קרם לחות עם שמן
- קרם לחות עשיר בשמן טבעי, מחייה את מראה השיער, מעניק הזנה אינטנסיבית, מרכך ומשיב לו את הברק והחיות. בסדרה ניתן להשיג קרם לחות עם שמן לשיער יבש, לשיער צבוע או לשיער מתולתל (מחיר: 30 ₪, תכולה: 400 מ"ל).
סרום טיפולי REPAIR- סרום עשיר המאפשר בנגיעה להגדיר את קצוות השיער. מכיל מיקרו-סיליקונים, ויטמינים ומינרלים להזנה וחיזוק השערה. משיב לשיער במהירות את המראה החי והחיוני (מחיר: 50 ₪, תכולה: 145 ₪).
ספריי מעניק ברק
- למראה שיער מבריק ובריא עם פרוטאין משי. עוטף את השיער ומעניק לו זוהר וחיוניות. מכיל רכיבים טבעיים לשמירת הלחות הטבעית של השיער (מחיר: 40 ₪, תכולה: 145 מ"ל).

את מוצרי נטורל פורמולה ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק הגדולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails