יום שני, 17 באוקטובר 2011

יצירת מופת

gaga-glam-three-looks

הזמרת ליידי גאגא, המשמשת גם כדוברת קרן האיידס "ויוה גלאם" של MAC, וניקולא פורמיקאטי – המעצב וסטייליסט הבית של גאגא, השיקו השבוע סרטון קצר בו הם מציגים את יצירת המופת שלהם (ה-Masterpiece) – שמלת "ויוה גלאם" שיצרו יחדיו כחלק מקמפיין המודעות החברתית לאיידס של הקרן:

הכל החל במהלך אינטראקטיבי באתר Vivaglam.com של M.A.C, במסגרתו התבקשו גולשים מרחבי כל העולם כולו להעלות לאתר תמונות אישיות שלהם, אשר שולבו מאוחר יותר ביצירת המופת של ניקולא – שמלת הויוה גלאם. אגב, באמצעות המהלך הזה נחשפו הגולשים באתר למידע על איידס ונגיף ה-HIV ואף עודדו את חבריהם ברשתות החברתיות השונות בהן הם נוטלים חלק, "לחיות בתשוקה ואהבה עם הגנה".

הסרטון, שנעשה בבימויה של רות הוגבן, חוגג את הצלחת הקמפיין שליידי גאגא השתתפה בו עבור "ויוה גלאם" - קמפיין שסייע בגיוס 55 מיליון דולר לקרן האיידס של M.A.C בשנתיים האחרונות בהן היא שימשה כדוברת הקרן. בפברואר 2011, ליידי גאגא קבעה כמטרה את הסכום 250 מיליון דולר כיעד לגיוס התרומות של קרן האיידס של M.A.C  (בכל השנים בהן היא פועלת, מאז 1994). ליידי גאגא צופה ומקווה שהיעד ייכבש עד יולי 2012, החודש בו תיערך ועידת האיידס הבינלאומית.

עם תום תפקידה כדוברת קרן האיידס "ויוה גלאם" של M.A.C (לתפקיד נכנסים ניקי מינאז' וריקי מרטין), ליידי גאגא מעודדת את קהל מעריציה (או כפי שהיא מכנה אותם Little Monsters) ואת אוהבי M.A.C  להמשיך בדרך אל השגת יעד ה- 250 מיליון: "קרן האיידס של M.A.C גייסה עד עכשיו 224 מיליון דולר. צאו לרכוש את ליפסטיק ויוה גלאם לחברות, בנות הזוג, אמהות, אחיות או לעצמכם... רק עוד 26 מיליון נותרו להשגת היעד... קדימה, מפלצות קטנות!"

אגב, גאגא שאוהבת מאד את המוצרים של MAC, מדברת על כך בסרטון נוסף שצולם "מאחורי הקלעים" של סרטון ה- Masterpiece (יצירת המופת). בסרטון מסבירה גאגא מדוע היא שמחה לקחת חלק בקמפיין ויוה גלאם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails