יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

פבוניה בוטניקה משיקה: Firming Marin Elastin Cream- קרם לחות למיצוק העור ושיפור האלסטיות

r-marine-elastin-cream-s-e

"פבוניה בוטניקה", חברת הקוסמטיקה האמריקאית, משיקה את Firming Marin Elastin Cream ("קרם מרין אלסטין") – קרם לחות ייחודי, בטריפל אמולסיה, אשר מכיל רכיבים פעילים למיצוק העור, שיקומו והשבת האלסטיות, לעור רגיל עד יבש עם סימני הזדקנות מוקדמת.

Firming Marin Elastin Cream הינו קרם לחות עשיר, אך יחד עם זאת מרקמו קל והודות לפיתוח טכנולוגי מתקדם, הוא בעל יכולת החדרה מקסימלית של החומרים הפעילים לעור. הקרם מכיל ריכוז גבוה של אלסטין וחומצה היאלורונית, המסייעים להתחדשות העור, לגמישותו וללחלוחו. הקרם מרכך את האפידרמיס ומשפר את האלסטיות, ויחד עם זאת ממצק את האפידרמיס ומחליק אותו, ומונע איבוד נוזלים מהשכבות העמוקות של העור. חשוב לציין, כי הקרם בעל מקדם הגנה UV והוא אינו מכיל פראבנים.

PEVONIA BOTANICA- Firming Marin Elastin Cream 1

בשימוש משולב עם סרום (הסרום מתחת לקרם), האלסטין שבקרם אוטם את העור מפני בריחת לחות וכן מעניק שכבה אלסטית תומכת. הפעילות הסינרגטית מסייעת לקבלת תוצאה חזקה יותר של מיצוק, גמישות עורית, מניעת בריחת לחות, אנטי אייג'ינג, מניעת נפילה עתידית וכן שיקום העור.

הקרם מומלץ לשימוש בוקר וערב, יש למרוח על עור הפנים והצוואר, לאחר ניקוי בקלינסר ובלושן. לקבלת תוצאה אופטימלית, יש למרוח בקביעות את הקרם למשך שלושה שבועות וכן מומלץ להשתמש בסרום לפני השימוש בקרם.

מחיר: 361 ₪ ל- 50 מ"ל
להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails