יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

LANCOME - היופי שבנתינה

sj

ב-21 באוקטובר 2012 מזמינה "לנקום" את כל לקוחותיה לחוות את "היופי שבנתינה". בתאריך זה מציין מותג היופי את Genes Day ("יום הגנים"), אירוע שהחל בשנת 2010 כדי לתמוך ב- St. Jude Children’s Research Hospital – אחד המרכזים המובילים בעולם למחקר וטיפול בילדים חולי סרטן ועוד שאר קטסטרופות. ביום זה, תתרום "לנקום" 7$ ממכירה של כל בקבוק תמצית ג'ניפיק (Génifique Youth Activating) לביה"ח סט. ג'וד (זאת, כמובן, בנוסף למבצעים ואירועים מיוחדים אחרים שעורך המותג סביב "יום הגנים" במהלך חודש אוקטובר).

ביה"ח סט. ג'וד, שהוקם על-ידי השחקן והבדרן המנוח דני תומאס, זוכה להכרה בינלאומית על עבודתו החלוצית במציאת מרפא והצלת ילדים חולי סרטן ושאר מרעין בישין. המרכז ממוקם בממפיס שבטנסי (ארה"ב), אבל הוא חולק בשמחה את תגליותיו ותוצאות מחקריו עם קהילות המחקר והרפואה ברחבי העולם כולו. אגב, זהו המקום היחיד שבו ילדים למשפחות מעוטות יכולות או חסרות ביטוח רפואי מתאים, זוכים לקבל טיפול ראוי למרות מצבם הכספי.

"השותפות בין לנקום וסט. ג'וד מהווה חגיגה אמיתית של היופי שבנתינה", אומרת שגרירת היופי של לנקום השחקנית ג'וליה רוברטס. "זהו כבוד גדול עבורי להיות חלק ממשפחת לנקום, התומכת במשימתו של ביה"ח סט ג'וד להציל ילדים חולים"!

אגב, שגרירות יופי נוספות של המותג התגייסו למשימה והשתתפו בוידיאו קליפ מיוחד לצורך כך:

זה המקום לציין, שלנקום מתכוונת להכפיל את תרומתה מהשנה שעברה ולגייס 300,000 דולר כדי לתמוך במחקר מציל החיים שנעשה בסט. ג'וד. למעשה, אם המותג מתכוון לבסס את רוב התרומה ממכירות תמצית ג'ניפיק, נראה שלא תהיה לו בעיה גדולה – מאז השקתה ב-2009, זכתה התמצית לכל פרס אפשרי בתחום היופי ובכל דקה נמכרים 7 מוצרים ממנו. מדובר במוצר שהינו תוצאה של 10 שנות מחקר, הנושא 7 פטנטים רשומים בינלאומיים. המוצר מציין בנוסף את כניסתו של המותג לתחום הטכנולוגי של הגנים בכל מה שקשור לעור. כבר לאחר שימוש של 7 ימים בתמצית ג'ניפיק מראה העור נראה זוהר יותר והטונוס שלו משתפר. שימוש קבוע בתמצית במשך חודשיים רצופים מגרה את ייצור החלבונים בעור וגורם לו להראות צעיר הרבה יותר.

LANCOME-GENIFIQUE-90-1317382562MR

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails