יום ראשון, 15 באפריל 2012

יום הולדת 20 ל- Touche Eclat של YSL

touche eclat

טוש אקלה של איב סאן לורן הפך כבר מזמן למוצר קאלט. למעשה, בכל 10 שניות נמכר טוש אחד ברחבי העולם. מיותר לציין, כי כמאפרת מקצועית, הוא נמצא גם אצלי באופן קבוע במזוודת האיפור.

למי שטרם יצא להתוודע למוצר (יש בכלל כאלו?!) מדובר במוצר נפלא בעיקר להארות וכקונסילר נוח לנשיאה בתיק. בסרטון שלהלן ניתן לראות מהן הנקודות האסטרטגיות בפנים המומלצות לשימוש במוצר. אמנם הסרטון דובר צרפתית, אבל אני בטוחה שגם מי שלא דוברת את השפה תוכל להסתדר...

 

בימים אלו חוגג המוצר 20 שנים להיווסדו ולכבוד המאורע משיק המותג מהדורה מיוחדת של הטוש המפורסם, בעיצוב ממש יוקרתי.

1

בנוסף, במהלך החודש יצטרפו שלושה גוונים חדשים – מס' 2.5, 4.5 ו-5.5 – לשבעה האחרים שקיימים זה מכבר.

YSL-touche-eclat-n°25.-4.5-and-5

אגב, YSL הקדישו למוצר אתר אינטרנט חביב ביותר משל עצמו, שמומלץ לבקר בו. בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בסרטון הפרסומת למוצר:


4 תגובות:

  1. בהחלט אחד המוצרים המנצחים בתיק האיפור שלי (ואני לא מאפרת). מאוהבת בו כבר כמה שנים טובות!

    השבמחק
  2. אין לי בכלל מוצרים להארה חוץ מקונסילר. אבל עשית לי חשק לרכוש אחד.
    הבעיה שלי אם המוצרים שלהם הוא העיצוב שהוא כזה מלכותי ומקרין כסף ויוקרה ואני לא מתחברת כלכך לעטיפות הבומבסטיות האלה.
    אני יכולה יותר בקלות להוציא 300 ש"ח על מוצר איכותי שנראה יותר קליל, אבל כאן יש לי בעיה כי אני רואה שהוא מספר אחת ואין שני לו.... אז כנראה אני אצטרך להתגבר ולקנות אחד. מחוסר ברירה. כולם מאוהבות ורק אני מוצאת אותו מושלם מידי. מקווה להתגבר ולרכוש :)

    השבמחק
  3. בושה לספר שקיבלתי אותה במתנה והעברתי לאחותי, כי עבורי הוא לא מידי שימושי?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אפרת, תתביישי לך! :)
      האמת, שלא כולן מתחברות אליו, אבל ברגע שמבינים כיצד להשתמש בו ולמה הוא מיועד בדיוק- מתמכרים אליו...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails