יום ראשון, 29 באפריל 2012

הנערה החדשה של פנטן

כוכבת הסדרה המצליחה "הנערה החדשה", השחקנית זואי דשנל, שמהווה השראה לנערות רבות ברחבי העולם, היא מעתה גם שגרירת היופי החדשה של מותג מוצרי השיער "פנטן".
דשנל בעלת המראה המזוהה איתה כל-כך של הפוני השחור, העיניים הכחולות ומלתחת הוינטאג', תככב בקמפיין לסדרת Beautiful Lengths של המותג, שיעלה בתחילת חודש אוגוסט הקרוב. הקמפיין יכלול פרסומות בטלוויזיה, בעיתונים ובאינטרנט, תצוגות בחנויות ואירועי יח"צ שונים. בכך מצטרפת דשנל לנבחרת שגרירות היופי של המותג, שמונה בין השאר את ליב טיילר, נעמי ווטס, אווה מנדס ושי מיטשל.

Zooey Welcome Ad

"אני כל-כך נרגשת להיות חלק ממשפחת פנטן. כל מי שמכיר אותי יודע שאני ממש בקטע של שיער. אני גירלי-גירל אמיתית ואוהבת לסרק ולסדר את שיערי בסגנונות שונים", אומרת דשנל. "להיות 'נערת פנטן' היה חלום שלי מאז שהייתי ילדה קטנה. זה באמת מדהים לייצג את סדרת Beautiful Lengths, המוצרים נהדרים וגם פנטן תומכת במטרה טובה: היא עוזרת להעניק ביטחון ופיאות יפות משיער אמיתי לנשים שאיבדו את שיערן עקב טיפולים נגד מחלת הסרטן – לזה פשוט אין מחיר!"

pantenebeautifullengths סדרת מוצרי הטיפוח Beautiful Lengths של פאנטן

דשנל בת ה-32, בתם של הבמאי קיילב דשנל והשחקנית מארי ג'ו דשנל, זכורה לכולנו מתפקידיה בסרטים כמו "כמעט מפורסמים", "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה", "אין כמו בבית", "יס מן", "ביום שזה יקרה", "500 ימים עם סאמר" ועוד רבים אחרים. כעת, כאמור, היא מככבת בתפקיד ג'ס בסדרה "הבחורה החדשה", שזוכה לשבחים רבים. דשנל, הדומה דמיון מפתיע לזמרת קייטי פרי, היא גם זמרת וכותבת שירים בעצמה ואף חברה בהרכב מוזיקלי בשם  She & Him. בנוסף, היא שותפה לכתיבת בלוג לייף-סטייל מצליח בשם Hello Giggles, המספק תכנים טרנדיים, מצחיקים ומעוררי השראה.
אגב, התפקיד החדש שלה כשגרירת היופי, אינו זר לה. כזכור, דשנל כיכבה גם בקמפיין למסקרה של "רימל", ולאחרונה היא הופיעה גם בסרטון הפרסומת לאייפון החדש.

"זואי כל-כך מושלמת עבור פנטן", אומרים בחברה, "עם האישיות הכובשת והיופי הייחודי שלה קשה שלא לחבב אותה ולהזדהות איתה. היא מהווה משב רוח מרענן עבור המותג והיא כל-כך מתאימה לצד הכייפי של פנטן. בנוסף, שיערה הארוך והבריא למראה הוא בדיוק סוג השיער אליו מיועדת סדרת Beautiful Lengths שלנו – סדרה שמטרתה להגן על השיער מפני שבירה ולסייע לנשים להשיג שיער ארוך ובריא".

בין השאר, תופיע דשנל בתפקידה כשגרירת היופי של "פנטן" בקמפיין חדש לפרוייקט Beautiful Lengths, שנועד לעודד תרומת שיער. הפרוייקט נוסד ב-2006, כאשר קבוצה של עורכות-דין תרמו את שיערן ליצירת פאות עבור נשים חולות סרטן, שאיבדו את שיערן במהלך הטיפולים הקשים, וממשיך עד עצם היום הזה בעידודה המאסיבי של החברה.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails