יום שישי, 27 באפריל 2012

העתיד נראה ורוד

שרלוט פרי (Charlotte Free), דוגמנית צעירה מלוס אנג'לס המתהדרת באופן קבוע בשיער ורוד, נבחרה השבוע להיות הפנים החדשות של מותג האיפור האמריקאי "מייבלין ניו-יורק". הופעתה הראשונה של פרי בתפקיד זה תכלול פרסומת טלוויזיונית בכיכובה, שתעלה כבר בקיץ הקרוב.

Charlotte_Free11

"זהו כבוד גדול והתגשמות חלום עבורי לייצג מותג אייקוני כל-כך", אומרת פרי בהתרגשות, אבל מסתבר שלא רק היא נרגשת מהמעמד החדש שלה: בסרטון וידיאו מצחיק שעלה ברשת ונועד להפיץ את החדשות הטריות על הג'וב החדש של פרי, נראים שורה של אנשים מפורסמים מתחום האופנה כשהם נרעשים ונדהמים מהבשורה, ביניהן ניתן למנות את מעצבת האופנה בטסי ג'ונסון, כתב האופנה דרק בלסברג מ"הארפר באזר", לורל פנטין מ"טין'ס ווג", ג'ון ג'נוצי וריי סיגל מ"לאקי מגזין", צלם אופנת הרחוב פיל הו ועוד.  

למרות שפרי בת ה-19 החלה לדגמן לפני קצת יותר משנה, היא כבר הספיקה לצבור רזומה עשיר על מסלולי התצוגה של מעצבים נכבדים ביותר כמו מרקיזה, ויויאן ווסטווד, ריצ'ארד צ'אי וג'רמי סקוט. בנוסף, היא הופיעה בקמפיין שונים של "פוראבר 21", "טופ שופ" ועוד, אבל התפקיד החדש ללא ספק יעמיד אותה כעת במרכז המיינסטרים (ובין השאר, יוסיף לתדמית של "מייבלין ניו-יורק" גם קצת נעורים תוססים).

"שרלוט מהווה דור חדש של יופי", מסבירים בחברה את הבחירה בה. "האנרגיה הנפלאה שלה והסגנון הלא קונבנציונאלי שלה הופכים אותה למיוחדת. היא ספונטנית, בעלת בטחון עצמי ותעוזה, מה שהופך אותה לנציגה המושלמת של נשות מייבלין ניו-יורק."

ללא ספק, הבחירה בפרי והפצת הידיעה באמצעות סרטון הוידיאו המשעשע מהווה צעד יוצא דופן ממותג יופי שמציג בדרך כלל קמפיינים קונבנציונאליים יותר עם שגרירות יופי סולידיות כמו כריסטי טרלינגטון ואדריאנה לימה. מי יודע, אולי בקרוב נזכה לראות גם קולקציית איפור חדשה, שמיועדת במיוחד לבעלות שיער ורוד...

* הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי Bbeauty 

תגובה 1:

  1. מחבבת מאוד את הברנד ואוהבת מאוד ורוד...לא כצבע שיער

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails