יום ראשון, 22 באפריל 2012

Clinique Chubby Stick Shadow Tint for Eyes

רק לפני קצת יותר מחודש ימים קיבלתן הצצה קטנטנה לצ'אבי סטיק לעיניים, שתשיק קליניק בסתיו הקרוב, והנה כבר מתפרסמים פרטים נוספים:

אחרי ההצלחה הגדולה שנחלו הצ'אבי סטיק לשפתיים (או בשמם הרשמי - Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm), החליטו בקליניק להשיק מוצר דומה גם לעיניים. מדובר בצללית המגיעה בצורת עפרון עבה.

סדרת הצ'אבי סטיק לעיניים אמורה לעלות על המדפים במהלך ספטמבר-אוקטובר 2012 והיא תכלול 12 גוונים בעלי שמות כמו Lavish Lilac (לילך בזבזני) ו- Curvaceous Coal (פחם מקומר) – שינוי מבורך ממותג שבדרך כלל לא כזה מקורי במתן שמות למוצרים שלו.
בכלל, השמועות מספרות, שבאמצעות השקת הצ'אבי סטיק לעיניים מקווים בקליניק לחזק את קטגוריית האיפור שלהם, יחד עם מוצרים חדשים נוספים שהם עומדים להשיק (כמו למשל, צלליות במרקם חדש – אבל זה כבר נושא לפוסט אחר, מאוחר יותר...).

טרם ידוע לי מה מחירם יהיה בארץ, אבל בארה"ב הוא יהיה זהה לאלו של השפתיים (16$).


2 תגובות:

  1. אל הצאבי לשפתיים לא התחברתי רק בשל היותם שקפקפים. עפרון צללית אני מאוד אוהבת (קיצורי דרך וקלות הנשיאה בתיק הם המוטו שלי לקניית איפור) כך שאני בהחלט אעמוד בתור. בזמן האחרון הרמיזה ממתקים פשטה בפרסום מוצרי חברות האיפור, מסוכן להפריז, כי זה לא משמין LOL

    השבמחק
  2. איזה יופי! הגיע הזמן שבקליניק יחדשו את תחום האיפור.אני מבינה שהם בודקים בקפידה מרכיבים לאלרגיה ולכן אולי זה לוקח להם זמן.נחכה בסבלנות או שנבקש מקרובים שנוסעים לחו"ל....

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails