יום רביעי, 21 במאי 2014

Bobbi Brown Surf and Sand Collection (קיץ 2014)

בובי בראון תשיק בקיץ הקרוב את קולקציית Surf and Sand, שהיא למעשה מעין "עיבוד מחודש" לקולקציה מוצלחת אחרת שהשיקה בובי בקיץ 2007 ונשאה את אותה השם בדיוק.



הקולקציה החדשה כוללת מערך של מוצרים בטקסטורות ובגוונים קיציים ורעננים במיוחד, שגורמים לך ישר לדמיין חופשה על אחד מאותם החופים האקזוטיים עם המים הכחולים הנוצצים והשמיים הבהירים. למעשה, הקולקציה בנויה בהשראת יעדי החופשה המועדפים על בובי עצמה והיא מאפשרת ליצור מראה מושלם, אבל לא מתאמץ, בעונת הקיץ החמה. מה שבטוח, שהגוונים בקולקציה יראו מדהים במיוחד על-גבי עור שזוף.

אגב, הפנים של הקולקציה היא לא אחרת מהשחקנית קייט אפטון, שנבחרה לאחרונה לתפקיד שגרירת היופי של המותג במקום קייטי הולמס.

בקולקציה:

Bobbi Brown Surf and Sand Eye palettes – פלטת הכוללת 8 צלליות בגוונים טבעיים עם נצנוץ קל. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים שונים: Surf - בגוונים פסטליים בהירים, ו-Sand - בגווני חול נייטרליים. שתי הפלטות מגיעות באריזות יוצאות דופן מאלו שהמותג מציג בדרך כלל והן בעלות גימור מחוספס כמו של חול.



Bobbi Brown Sheer Lip Color – השפתוניים הלחותיים של המותג מוצעים בקולקציה בארבע גוונים במהדורה מוגבלת, כאשר כל אחד מהם מעניק גוון עשיר ונוחות מתמשכת לשפתיים לאורך שעות ארוכות:
·         Sunlit Pink
·         Summer Nude
·         Peach Sorbet
·         Pink Taffy


Bobbi Brown Brightening Blush – מוצר המשלב סומק והיילייטר ומעניק מראה רענן וזוהר. בקולקציה הוא מוצע בשני שילובי גוונים במהדורה מוגבלת:
·         Bronze
·         Pink


Bobbi Brown Long-Wear Eye Pencil – עפרון עיניים עמיד (גם במים) לאורך של עד 12 שעות לפחות.
·         Black Chocolate
·         Bronze

Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow Stick – צללית עמידה בסטיק:
·         Champagne gold


Bobbi Brown Beach fragrance – להשלמת האוסף, מציעה בובי את הבושם הקלאסי שלה לשימוש על חוף הים, באריזה בגרסת רול-און שנוחה לנשיאה בתיק.


הקולקציה אמורה לעלות על המדפים במהלך חודש יולי 2014.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails