יום רביעי, 21 במאי 2014

Kerastase Discipline hair-taming line

קרסטס, המותג היוקרתי הצרפתי המתמחה במוצרי טיפוח לשיער, חוגג השנה 50 שנה להיווסדו. לציון האירוע, משיק המותג ליין מהפכני מיוחד ל"אילוף שיער סורר" שנושא את השם המאד מחייב Discipline ("משמעת").


ליין ה- Discipline פותח עבור קבוצת מסויימת מאד של לקוחות, כאלו שלא בורכו בשיער שקל "להתנהל" איתו. בחברה מבטיחים, שמעכשיו בעלי שיער מקורזל, פרוע וקשה לאילוף יוכלו למצוא פתרון לבעייתם ואפילו כזה שיימשך לטווח ארוך. הליין מתואר כטיפול שאינו אגרסיבי או פולשני אלא כטיפול מתקן לשיער, שמצליח לאלף ולרסן אותו מבלי להפוך אותו לנוקשה או חסר תנועה.

מוצרי הטיפול והטיפוח בליין ה- Discipline שונים משאר המוצרים המסורתיים בהם משתמשים בסלוני יופי או בבית באופן קבוע. בעוד שהמוצרים לטיפול בייתי עלולים להכביד על השיער ואלו שבסלוני היופי עלולים לגרום לו  להראות מלאכותי, המוצרים בסדרה החדשה מאלפים את השיער הסורר על-ידי יצירת מחלפות שיער בריאות וחסונות באופן טבעי. הפורמולה מכילה קומפלקס מורפו-קרטין המשלב סרין (חומצת אמינו), חומצה גלוטמית, ארגינין וחלבון חיטה – מרכיבים האחראים לגיבוש סיבי השיער ויצירת משטח חלק ורך. אחרי טיפול בן שלושה שלבים – אשר עורך כ-45 דקות ואינו כרוך בתיקון כימי של סיבי השיער – השיער הופך להיות קל יותר לייבוש, מבריק יותר ועמיד יותר בתנאי לחות קשים, ללא פריזים, לפחות למשך 72 שעות לפחות.



ליין ה- Discipline של קרסטס כולל את המוצרים הבאים:
·         Kérastase Discipline Bain Fluidealiste – שמפו (250 מ"ל)
·         Kérastase Fondant Fluidealiste – קרם אנטי-פריזי לשיער (200 מ"ל)
·         Kérastase Maskeratine – מסיכה (200 מ"ל)
·         Kérastase Fluidissime – ספריי משקם ומתקן (150 מ"ל)

סדרת Kerastase Discipline מושקת בימים אלו באירופה, וקצת מאוחר יותר – במהלך יולי 2014 היא תגיע גם לאסיה ולארה"ב. לצערי, אלינו היא תגיע רק במהלך דצמבר 2014 !!!



אגב, ה"פנים" של הקולקציה שייכות לדיאנה וישנבה, הפרימה בלרינה של להקת הבלט של התיאטרון הרוסי "מרינסקי". לדברי וינסט נידה, המנכ"ל הבינלאומי של המותג: "היא באמת מייצגת בצורה מושלמת את מה שאנחנו רוצים לומר – יש לה משמעת מדהימה, היא עובדת מאד קשה ומאד ממוקדת. בה בעת היא מאד יפה ובעלת חן מדהים." מה שנכון, נכון!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails