יום רביעי, 7 במאי 2014

Clinique Smart Custom-Repair Serum

קליניק הודיעה על השקתו של סרום חדש ומהפכני, הנושא את השם Smart Custom-Repair Serum. כפי שניתן להבין משמו, הסרום פותח ועוצב להיות כל-כך חכם, עד שיוכל להתמקד בבעיות העור שלנו, ממש כמו מוצר בהזמנה אישית.



הסרום החדש כולל תערובות ייחודיות של מרכיבים המסוגלים להתמקד ולפתור בעיות שונות בעור, החל מקווים וקימטוטים ועד היפר פיגמנטציה, כתמים כהים, גוון לא אחיד, עמימות ויובש. התרכובות של הפורמולה מאוזנות היטב ולאף אחת מהן אין אינטראקציה לא טובה עם השניה, כך שהעור מצליח להתמודד עם כל אחד מהם ולהניב את התוצאות המירביות. מה שמעניין אף יותר, הוא שהסרום מצליח לתקן גם פגמים ונזקים שאפילו עוד לא נגלים לעין והוא חכם דיו כדי לדעת  ולזהות גם את מה שלא זקוק לתיקון.

הפורמולה הגאונית של הסרום מוגנת בלא פחות מ-37 פטנטים, כולל כאלו המבוססים על הפיזיולוגיה של העור. המרכיב העיקרי בה הוא אצות אדומות מחליקות עור, אשר מעדנות את מרקם העור ומאפשרות לו לקבל את התיקונים יותר בקלות ובמהירות. בנוסף, הנוסחה משלבת תמצית שורש קערורית סינית (סקוטלריה), תמצית ענבים, גלוקוזאמין וארגוטיאונין (חומצת אמינו) לניטרול כתמים כהים ועמימות. המרכיבים האחרים כוללים סוכנים שונים לחיזוק רמת הקולגן, מה שיכול לסייע בהפחתת המראה של קווים וקמטוטים, כמו גם חומרים המיועדים לתמוך במבנה העור – ביניהם חומצה היאלורונית, תמצית שעורה, תמצית נבט חיטה ותמצית מלפפון.

Clinique Smart Custom-Repair Serum אמור לעלות על המדפים במהלך יולי 2014 והוא יוצע בשני גדלים: 30 ו-50 מ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails