יום ראשון, 25 במאי 2014

ג'יזל בונדשן – הפנים החדשות של הבושם CHANNEL 5

ג'יזל בונדשן השיגה לעצמה "חלטורה" ענקית נוספת: דוגמנית העל הברזילאית תהיה הפנים החדשות הבאות של הבושם הנמכר ביותר בעולם – "CHANNEL 5".



בונדשן בת ה-33, תמשיך את דרכם של קתרין דנב, ונסה פרדיי, ניקול קידמן, בראד פיט, אודרי טוטו ומרילין מונרו והיא תככב בסרטוני הפרסום החדשים של הבושם, תחת שרביט הבימוי של הבמאי הנודע באז לורמן ("גסטבי הגדול", "רומיאו ויוליה"). אגב, לשניים יש כבר ניסיון קודם נוסף בעבודה עם "שאנל": בונדשן היא גם הפנים של Les Beiges - ליין האיפור של המותג לאביב/קיץ 2014, ולורמן ביים את הקמפיין בכיכובה של ניקול קידמן בשנת 2004.


לדברי האנשים ב"שאנל", בונדשן נבחרה לתפקיד החדש בזכות היופי הטבעי שלה והנשיות המודרנית שהיא מציגה. אולי הפעם הבחירה בדוגמנית מקצועית, כזו שבאמת יודעת כיצד לעמוד מול מצלמה, היא חכמה יותר, אחרי שהקמפיינים בכיכובם של בראד פיט וניקול קידמן לא ממש הצליחו "להעביר את המסר" (בעיקר בגלל הטקסטים הלא משכנעים שצורפו אליהם).

הקמפיין החדש בכיכובה של בונדשן מצולם בימים אלו בניו-יורק והוא עתיד לעלות לקראת סוף השנה הנוכחית. מה שבטוח, הסכום שתקבל עבור הקמפיין הנ"ל, יצליח לשמור על מעמדה של בונדשן כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם גם בשנה הנוכחית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails