יום ראשון, 10 במאי 2015

לנקום מגייסת 4 שגרירות יופי לקמפיין אחד

לנקום יוצאת בחודש הבא בקמפיין פרסום חדש ייחודי עבור מוצר הדגל שלו - סרום האנטי-אייג'ינג Advanced Génifique, שהושק לראשונה ב-2009 ושודרג ב-2013. לצורך הקמפיין, גייס המותג לא פחות מארבע שגרירות יופי שלו, שישתתפו בו יחדיו: קייט וינסלט, לופיטה ניונגו, פנלופה קרוז ולילי קולינס.



לדברי המותג, ארבעת היפות באות להציג את האשה של לנקום "ברגעים הנוגעים ביותר ללב, בייחודיות שלה ובבטחון העצמי שלה." בנוסף, הקמפיין החדש בא להדגיש את הרבגוניות של הסרום, המתואר כ"חוצה-דורות וצעד היופי האוניברסלי הראשון", שעובד עם כל שגרות הטיפוח של לנקום, בכל הקבוצות האתניות.

צמד הצלמים המפורסם מרט אלס ומרקוס פיגוט צילמו את תמונות הקמפיין, אשר אמורות לשלב פשטות מפתה, זוהר מאופק ואלגנטיות נקיה. קמפיין הטלוויזיה בויים על-ידי פיטר לינדברג. בגרסה הדיגיטלית של הקמפיין מכריזות בגאווה כל ארבעת הנשים על גילן האמיתי בפלטפורמה משותפת, באמצעותה נשים מכל רחבי העולם יוכלו לחלוק את המסרים שלהן.


הסרום Advanced Génifique הוא אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר של לנקום. מאז השקתו נמכרו יותר מ-15 מיליון בקבוקונים ברחבי העולם, שזה בערך 4 יחידות בכל דקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails