יום שני, 18 במאי 2015

L'Orèal Paris Excellence Intense

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÈAL PARIS משיק בישראל בימים אלו את Excellence Intense – סדרה חדשה של ערכות ביתיות לצביעת השיער.

סדרת צבעי השיער "אקסלנס אינטנס" כוללת 11 גוונים נועזים של צבע עשיר, עמוק ורב מימדי. הסדרה מיועדת לסייע גם לבעלות שיער כהה להשיג גוון בהיר יותר, מבלי לוותר על הברק העשיר של השיער. לדברי מעצב השיער ארז אלון, הדבר מתאפשר באמצעות פורמולה חדשנית המשלבת בתוכה את Color Lift - טכנולוגיה מיוחדת שעד כה היתה ניתנת לביצוע בסלוני יופי מקצועיים בלבד. כעת, באמצעות פעולה קלה ונוחה ניתן להשיג צבע שיער אינטנסיבי גם בבית.


כמו כל צבעי השיער בסדרת "אקסלנס", גם פורמולת הסדרה החדשה מכילה רכיבים מטפחים לשיער כמו פרו קרטין, סרמיד וקולגן שמעניקים לשיער את הברק המדהים, המגע הקטיפתי הרך וההגנה לו הוא זקוק. כמו כן, בחברה מבטיחים כי הערכה מספקת כיסוי אופטימלי ביותר של שיער לבן לצד תוצאה עמידה לאורך זמן.
כל ערכת צביעה של "אקסלנס אינטנס" מכילה בתוכה סרום מגן לשימוש לפני הצביעה, מיכל פיזור המכיל קרם מפתח, שפורפרת צבע בקרם, מסכה לשימוש לאחר הצביעה, זוג כפפות מקצועיות ומסרק ייחודי, המורכב על מיכל הפיזור של הקרם המפתח ומאפשר פיזור מדוייק וקל יותר של הצבע, מהשורש ועד הקצוות. כמובן, מצורף לערכה גם דף הוראות מפורט.


כאמור, סדרת "אקסלנס אינטנס" כוללת 11 גוונים (אליהם יצטרפו בעתיד גוונים נוספים):

בלונד בהיר זהוב נחושתי (מס' הגוון 8.34)
אדום אינטנסיבי לוהט (מס' הגוון 6.66)
חום נחושתי עשיר (מס' הגוון 5.45)
חום מהגוני מעודן (מס' הגוון 5.52)

בלונד נחושתי זהוב (מס' הגוון 7.43)
סגול אדום עמוק (מס' הגוון 4.26)
חום זהוב (מס' הגוון 5.3)
חום בהיר זהוב פנינה (מס' הגוון 6.32)
שחור סגול כהה (מס' הגוון 2.16)
שחור כחול עמוק (מס' הגוון 1.1)
חום בהיר קר (מס' הגוון 
6.13)
אגב, את קמפיין הפרסום לסדרה החדשה מובילה שגרירת היופי של המותג, השחקנית אווה לנגוריה.
את מגוון סדרת צבעי השיער Excellence Intense של L'Orèal Paris ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות תמורת סך של 52 ₪ (לפני הנחות ומבצעים שונים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails