יום חמישי, 7 במאי 2015

NYX Avant Pop Eyeshadow Palettes

מותג האיפור NYC Cosmetics השיק לאחרונה את Avant Pop! Eyeshadow Palettes – שלוש פלטות של צלליות, כולן בהשראת יצירות מופת מתחום אמנות הפופ ארט.



כל אחת מהפלטות כוללת 10 גוונים הרמוניים שונים במיגוון של גימורים. לדברי המותג, הגוונים שבכל פלטה נבחרו בקפידה, כך שיסייעו ליצור מראה איפור שלם מבלי להיזקק לפלטה אחרת.

הפלטות אכן ורסטיליות לחלוטין. ניתן ליצור באמצעותן מראה איפור רך ליומיום או לקחת אותו לכיוון נועז והרבה יותר צבעוני. גם הגימור המאט או הפנינתי של הצלליות מאפשר משחק שלם בגוונים ויצירת שלל מראות איפור שונים.

כאמור, האוסף כולל 3 פלטות שונות לבחירה:

·         Art Throb – כחול אמיתי, ירוק עם שימר כסוף, זהב חיוור, ורוד בייבי מאט, לבן עם שימר, כתום גזר עם שימר מוזהב, כסף מטאלי, ירוק ליים עם נצנצים, שחור עם שימר, פוקסיה עם פנינה.


·         Surreal my Heart – לבן שימרי, ירוק מנטה עם פנינה, ירוק ליים מחשמל, חום בהיר, טאופ, אפור בהיר מנצנץ, כחול מתכתי עם פנינה, אפור מאט, אפרסק חיוור מאט, שחור מאט.


·         Nouveau Chic – ורוד חיוור עם שימר, טרקוטה מאט, שזיף עם שימר מוזהב, לבנדר מנצנץ, אפור מתכתי עם שימר, בז' בהיר מאט, ורוד מוזהב, חום כהה מאט, טאופ כהה, שחור עם שימר מוזהב.


כל אחת מהפלטות מוצעת במחיר של 17$ בלבד וניתן להשיגן באתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails