יום רביעי, 13 במאי 2015

ג'ניפר לורנס הפנים החדשות של שפתוני Dior Addict

השחקנית ג'ניפר לורנס ("משחקי הרעב") תשחק תפקיד חדש כ"מכורה", אבל מהסוג הטוב... לפני מספר שעות הכריז מותג היופי והאופנה היוקרתי Dior, שבחר בלורנס להיות הפנים של אוסף השפתונים החדש בסדרת Dior Addict, שיושק בספטמבר 2015.



בתמונה הראשונה ששוחררה לפרסום מתוך הקמפיין לסדרת השפתונים, נראית לורנס בת ה-24, במראה איפור זוהר המאפיין כל-כך את המותג, כולל צלליות בגוון ברונזה, סומק אפרסקי והכי חשוב – שפתיים בגוון ורוד מסטיק משגע. אגב, הגוון הורוד הנ"ל הינו אחד מתוך 44 גוונים שיושקו בקרוב מחדש עם פורמולה חדשה לגמרי.

שיתוף הפעולה בין השחקנית זוכת האוסקר לבין בית האופנה הצרפתי החל, למעשה, כבר ב-2012 כשלורנס נבחרה להוביל את קמפיין תיקי היד של המותג. בתחילת 2014 חתמו הצדדים על הארכת ההסכם ביניהם לתקופה נוספת של 3 שנים (צעד שהעשיר את חשבונה של לורנס בעוד 15 מיליון דולרים). האמת? כבר מהתבוננות בקמפיין האחרון שעשתה לורנס לתיקי המותג, ניתן היה לקבל טיזר קטן על מה שמתכננים ב"דיור" עבורה- חלק נכבד מהתמונות שצולמו ופורסמו בפברואר האחרון נחתכו באופן כזה שהופיעו בהן רק פניה היפות של לורנס.

עם התיק בקמפיין של Dior

... ובלי התיק

במסגרת הקמפיין לסדרת השפתונים, תככב לורנס במודעות פרסום שיכוונו לקהל יעד צעיר יותר ובעיקר מהסוג של נשים בעלות בטחון עצמי שמסוגלות לבטא את "האלגנטיות המפתה והתוססת של אוסף מוצרי האיפור בסדרת Dior Addict", או כך לפחות טוענים במותג.

מועדת על המדרגות בטקס האוסקר בשמלת קוטור של דיור

נראה שזה יהיה בטוח לומר, שלורנס (שכזכור מעדה כשדרכה על שמלת הקוטור שעיצב עבורה בית "דיור" בדרכה ליטול את פסל האוסקר) תצליח לסחוף בעקבותיה נשים צעירות רבות שירצו לשים את ידן על אחד או יותר מהגוונים בסדרת Dior Addict. ועם עור ושיער מושלמים כמו שלה, מעניין יהיה לראות מה עוד צפוי ללורנס בפורטפוליו היופי שלה.


תגובה 1:

  1. הילדה הזו מדהימה, מוכרת בטירוף, יפה וסקסית - בחירה מעולה (ולא אמרנו שם מילה על עוד פרזטורית של דיור באיפור)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails