יום שני, 9 בינואר 2017

LANCÔME Teint Idole Ultra Wear Foundation

מותג היופי הצרפתי "לנקום" חוגג 20 שנה להשקתו של המייקאפ העמיד שלו - Teint Idole Ultra, ולרגל המאורע הוא משיק גרסה מעודכנת שלו, שתהפוך כל תמונת סלפי שלכן למושלמת.



בשנת 1997 השיקו "לנקום" לראשונה את המייקאפ העמיד Teint Idole Ultra ("טיינט אידול אולטרה"), שהתיימר להעניק מראה עור מושלם למשך שעות ארוכות. במשך השנים שעברו מאז, עברה הפורמולה שלו שינויים ושדרוגים שונים. בתחילה, היא עוצבה כך שתהיה עמידה ל-14 שעות, אחר-כך ל-18 שעות ובסופו של דבר, אף ל-24 שעות, תוך שהיא מספקת נוחות אופטימלית ומראה עור מושלם, ללא צורך בתיקון ו/או ליטוש במשך שעות הלבישה שלו.


כעת, כאמור, לרגל חגיגות 20 שנה למוצר, משיקה "לנקום" גרסה מעודכנת של המייקאפ, המכונה בשם Teint Idole Ultra Wear – 24h Wear & Comfort Retouch Free. המייקאפ בגרסה החדשה מגיע באריזה אלגנטית יותר עם פורמולה בעלת כיסוי הניתן לבניה ומבחר גדול של גוונים. במותג מתארים אותו כ"מחזק בטחון עצמי", היות והוא מבטיח מראה מותאם אישית – עם כיסוי קליל או מלא לחלוטין, וגימור טבעי קורן או מלא וקטיפתי - בכל שעות היממה ובהתאם למצב או האירוע. בנוסף, פלטת הגוונים הורחבה והיא כוללת כעת 40 גוונים שונים, מהבהיר ביותר ועד הכהה ביותר, מה שמבטיח שכל אחת תוכל למצוא בו את הגוון המתאים לה באופן מושלם.



למעשה, המייקאפ "טייט איידול אולטרה וור" מסומן כבעל הברית האולטימטיבי ל"דור הסלפי", הכולל נשים המבקשות לעצמן מייקאפ שלא רק יעניק מראה קטיפתי מושלם לאורך כל היום, אלא גם מראה שניתן לשינוי בקלות בכל זמן. כעת יש להן גישה נוחה לכל טכניקות האיפור המתוחכמות ביותר. באמצעות המייקאפ Teint Idole Ultra ניתן להתחיל במראה קטיפתי קליל, ללא אפקט מסכתי, ולשנות אותו מאוחר יותר במשך היום – לכיסוי מלא יותר, בהתאם למראה המבוקש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails