יום שני, 16 בינואר 2017

Clinique x Crayola Chubby Sticks

בשנים האחרונות מתהדר המותג "קליניק" בצבעוניות עליזה ומפתיעה, עם אינספור אפשרויות. ממש כמו "קריולה" (Crayola), החברה המובילה בעולם בתחום מוצרי צביעה. כעת, השניים משתפים פעולה ביניהם, כשהם מעוררים לחיים את השילוב בין צבע ודמיון בצורה תוססת ושובבה. שני המותגים מתאחדים לראשונה להשקת קולקציה במהדורה מוגבלת, שתכניס לשגרת האיפור שלנו יותר כייף מתמיד.



אני בטוחה, שפתיחת קופסה של עפרונות צבעוניים מעוררת בכל אחד ואחת מכם תחושת נוסטלגיה מלאה בזכרונות ילדות של משחק ויצירתיות. גם "קליניק" מעוררת את אותה תחושה עבור נשים רבות בעולם, הזוכרות את שגרת הטיפוח הראשונה שלהן, שהתחילה דרך שיטת שלושת השלבים הפופולרית מאד של המותג.

כעת כאמור, חָבְרה "קליניק" ל"קריולה" להשקת קולקציה במהדורה מוגבלת של 10 גוונים של שפתוני הצ'אבי סטיק הפופולריים - Chubby StickTM Moisturizing Lip Color, שמגיעים באריזה בלעדית בהשראת עפרונות הציור האייקוניים. השפתונים מגיעים בגוונים מקסימים של ורודים, אדומים וסגולים, כאשר שני הצדדים עבדו בשיתוף פעולה הדוק והתאימו את הגוונים לגווני עפרונות הציור. בנוסף, הם העניקו להם את אותו השם, כמו למשל: Mauvelous, Razzmatazz, Mango Tango ו- Tickle Me Pink. הפורמולה של השפתונים היא אותה הפורמולה המוכרת, המכילה רכיבים מזינים ומטפחים לשפתיים כמו חמאות שיאה ומנגו, יחד עם פיגמנטים רוויים.



השפתונים בקולקציה זמינים (בחו"ל, אלינו הם יגיעו מאוחר יותר) למשך זמן מוגבל החל מהחודש (ינואר 2017) והם מוצעים בנוסף במארזים מיוחדים, המכילים 4 או 8 יחידות בגודל מוקטן. כעת, במשיחת שפתון אחת כל אחת יכולה לחזור אחורה בזמן לתקופת הילדות שלה ולחוות מחדש את אותה התחושה של פתיחת קופסת עפרונות צבעוניים חדשה...



אגב, זו אינה הפעם הראשונה שבה נפגש המותג "קריולה" עם עולם האיפור. בשנת 2015 הוולוגרית רייצ'ל לוין (Rachel Levin), הידועה בכינויה Rclbeauty101 ביוטיוב, החלה לפרסם סרטוני הדרכה כיצד להשתמש בעפרונות הציור של "קריולה" במקום אייליינר רגיל – מה שגרר אחריו אתגר איפור גדול, שבו אנשים ניסו ליצור מראה איפור שלם באמצעות אותם עפרונות ציור בלבד. מיותר לציין, שחברת "קריולה" לא אהבו את זה ואפילו התריעו בפומבי נגד השימוש בעפרונות הללו לצורכי איפור. כך או כך, בחברה מבטיחים ששיתוף הפעולה עם "קליניק" לא יהיה היחיד מסוגו והם מבטיחים בהמשך הפתעות נוספות עם מותגי איפור, בריאות ולייף-סטייל אחרים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails