יום רביעי, 25 בינואר 2017

אנג'לינה ג'ולי היא המוזה החדשה של גרלן

השחקנית והבימאית אנג'לינה ג'ולי (Angelina Jolie) היא מושא ההשראה לבושם החדש לנשים של מותג היופי הצרפתי Guerlain ("גרלן") - Mon Guerlain.



טיירי ווסר (Thierry Wasser), מאסטר הבישום של "גרלן", בחר בג'ולי היפייפיה בת ה-41 כמוזה שלו ליצירת הניחוח החדש, שמבטא "תווים של אשה" – "הבחירות, הרגשות והחלומות החובקים את הנשיות המודרנית." או כמו שז'אק גרלן, מי שיצר את הניחוחות המפורסמים של המותג, כמו Shalimar, L'Heure Bleue ו- Mitsouko, הצהיר: "אנו יוצרים בשמים לנשים שאנחנו מעריצים."

הבושם החדש Mon Guerlain אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם בחודש מרץ 2017, אבל הקמפיין ממתין בקנה כבר למעלה משנה. המגעים בין ג'ולי ל"גרלן" החלו כבר בדצמבר 2015 בקמבודיה, כאשר ג'ולי ביימה את הסרט "קודם הם הרגו את אבא שלי", שצפוי לעלות בנטפליקס.

A photo posted by Guerlain (@guerlain) on

הפעם האחרונה שג'ולי לקחה חלק בקמפיין יופי כלשהו היתה ב-2007, כשהופיעה בכמה מודעות פרסום עבור המותג "שיסיידו". כעת, עשר שנים לאחר מכן, היא עושה זאת כאמור עבור המותג "גרלן". מקורבים לשחקנית היפה טוענים, שג'ולי בחרה לעבוד עם "גרלן", מאחר ואמה המנוחה אהבה מאד להשתמש בפודרה של המותג. כך או כך, את השכר שהיא תקבל עבור הקמפיין בכיכובה, היא בחרה להעביר במלואו לצדקה. שאפו!

אגב, את הקמפיין לניחוח "מון גרלן" בכיכובה של ג'ולי צילם טרנס מאליק (Terrence Malick) שטיזר קטן ממנו – דמותה המוצללת של ג'ולי - הופץ עם הידיעה. מעבר לכך לא ידועים עדיין פרטים נוספים אודות הקמפיין או הניחוח עצמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails