יום רביעי, 18 בינואר 2017

CLARINS Skin Boosters

העור שלכם מרגיש עייף, חלש או אולי נראה עמום וחסר חיות? "קלרינס" משיקים בימים אלו את ה- Skin Boosters – הדרך האידיאלית לתת מעין זריקת יופי נוספת לשגרת הטיפוח שלנו ואף להעצים אותה.



זה לקח 10 שנות מחקר למעבדות "קלרינס", כדי להוכיח, שדברים טובים מגיעים באריזות קטנות: המותג מציג שלושה מאיצים (בוסטרים) חדשים, שאולי מגיעים בכמות קטנה, אבל הריכוז הגבוה של החומרים הפעילים בם הופך אותם לעוצמתיים מאד.


הבוסטרים החדשים מיועדים להתווסף לקרם הלחות, מסיכה, שמן וכדומה, כאשר כל אחד מהם מגיע עם פורמולה שעוצבה לטפל בבעיות נקודתיות שונות בעור, הנגרמות כתוצאה מפגעים סביבתיים ואורח חיים מודרני, כי הרי העור שלנו חי בדיוק באותו קצב החיים שסיגלנו לעצמנו:

לעור עייף מציעים במותג את בוסטר האנרגיה (אריזה כתומה), בעל רכיב ליבה של תמצית ג'ינסנג- צמח מרפא נערץ במסורת הסינית בת אלפי השנים, הידוע בזכות תכונות ההמרצה שלו. בוסטר האנרגיה ממריץ את העור ומסייע להסוות את סימני העייפות שנותרים על העור אחרי שעות שינה מועטות מידי. כמו כן, הוא מאחד את גוון העור ומחייה את הזוהר שלו. הוא מומלץ לשימוש גם אחרי טיסות ארוכות ומצבי ג'ט לג, דיאטות אגרסיביות או שעות עבודה רבות.

לעור אדמומי, או למי שסובלת מנזקי שמש או מנזקים סביבתיים אחרים- בעיקר בעקבות שינויים קיצוניים במזג האוויר, מיועד בוסטר התיקון (אריזה כחולה), שמכיל תמצית מימוזה טניפלורה – צמח הידוע במסורת בני המאיה בדרום אמריקה בעיקר בשל תכונות התיקון והריפוי שלו. בוסטר זה מפחית את הרגשת חוסר הנוחות והאדמומיות בעור וכמו כן מעצים את חוסנו של העור. אגב, הבוסטר הזה יעיל גם אחרי טיפולים אסתטיים והתערבויות כירורגיות או בעקבות שימוש במים עשירים במלחים מייבשים.

לעור עמום וחסר חיות וזוהר מיועד הבוסטר לטיהור רעלים (אריזה ירוקה), המועשר בתמצית קפה ירוק- צמח שמקורו באזורים הטרופיים של אפריקה ומשמש כבר אלפי שנים במסורת המקומית לניקוז רעלים וזיהומים שונים. הבוסטר משחזר את הזוהר הטבעי של העור, מטהר את העור ומפחית נפיחויות. הוא יעיל במיוחד לנשים שמנהלות אורח חיים צעיר ותוסס, מבלות עד השעות הקטנות של הלילה, צורכות סיגריות ואלכוהול ובעיקר מנהלות תזונה לא מסודרת.


כפי שיש להתאים את מוצרי הטיפוח לסוג העור ואורח החיים שלנו, כך גם יש להתאים את השימוש במאיצים הללו. מדובר בטיפול מרוכז מאד אשר אינו נועד לשימוש יומיומי, אלא רק מידי פעם כאשר מצב העור מצריך זאת. יש להוסיף 3-5 טיפות בלבד של בוסטר אל מוצר הטיפוח שלנו, לפני הנחתו על העור. חשוב לציין, כי הבוסטרים לא מיועדים לשימוש בפני עצמם, מפני שהם מכילים חומרים פעילים בריכוז גבוה מאד. כמו כן, אין לערבב בין הבוסטרים יחד, אבל ניתן להשתמש כל יום בבוסטר אחר.


את הבוסטרים החדשים של "קלרינס" ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת הסופר פארם במחיר של 250 ₪ (תכולה: 15 מ"ל) לבוסטר אחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails