יום רביעי, 18 בינואר 2017

SeboCalm משיקים אתר מכירתי חדש

מותג הדרמו-קוסמטיקה הישראלי "סבוקלם" מתחדש בימים אלו באתר מכירתי חדש, המציע מיגוון פעולות והטבות ללקוחותיו.



האתר החדש של החברה מציע, בין השאר, מידע מפורט אודות מוצרי המותג, מחירים משתלמים, אפשרות להצטרף למועדון לקוחות וליהנות ממתנות והטבות מגוונות – הכל תוך גלישה בטוחה ומאובטחת. חשוב לציין, שבנוסף למכירת מוצרי המותג, ממשיך האתר לספק ללקוחותיו מידע מקצועי ענייני ומאמרים שונים בכל תחומי התוכן שלו, הכולל: עור רגיש ואדמומי, תינוקות וילדים, עור אקנתי, אטופיק דרמטיטיס ועוד.

הרישום לאתר הינו קל, מהיר ונוח. רשימת המוצרים של המותג מחולקת לתפריטים על-פי נושאים ו/או סדרות הטיפוח השונות (סבוקלם, אינוביישן, בייבי, יאנג). כמו כן, ישנה גם סקציה ל"מבצעים" ו"מארזים", שם ניתן למצוא את המוצרים במחירים משתלמים ובשילוב עם מוצרים משלימים. בנוסף, ישנה אפשרות לרכוש גיפט כארד עבור מישהו אחר שאתם חפצים לפנק.


בחירה במוצר כלשהו ממיגוון מוצרי המותג מובילה את הלקוח לתפריט מפורט, הכולל את פירוט המוצר, למי הוא מיועד, אופן השימוש בו, פירוט הרכיבים שלו וכן המלצות של לקוחות אחרים שהתנסו בו. במידה ועדיין עולה ספק או שאלה כלשהי לגבי המוצר, ניתן ליצור בכל שלב קשר אונליין עם שירות הלקוחות של החברה כדי לקבל מענה מיידי. אגב, ניתן גם למצוא את המוצרים המתאימים לסוג העור האישי ומצבו באמצעות פעילות איבחון מיוחדת המוצעת באתר.

בכל שלב, ניתן לצפות בתוכן סל הקניות שלנו ובסכום אליו הגענו על-ידי ריחוף עם העכבר על צמד המילים "סל הקניות" שבסרגל העליון באתר. כמו כן, ניתן בקלות להסיר מהסל מוצרים במידה וחרגנו מהתקציב שהעמדנו לעצמנו או שהחלטנו לבחור במוצר מתאים אחר. בכל רכישה ניתן לצבור נקודות זכות בסך של 10% מגובה הרכישה למימוש בקניה הבאה. עם זאת, חשוב לציין, כי כבר בקניה הראשונה באתר, מוענקת הנחה בגובה 15% מסך הקניה.

אני בחרתי לרכוש דרך האתר את המוצרים הבאים: סבון הפנים הפופולרי של סבוקלם יחד עם קרם לחות מאותה הסדרה, ג'ל הרגעה, קרם גוף ואל-סבון לתינוקות. סכום ההזמנה הכולל עמד על 241.90 ₪ בסה"כ.


מעבר אל הקופה כדי לסיים את ההזמנה מגלה לנו כמה נקודות זכות צברנו לקניה הבאה. כמו כן, מופיעים הפרטים האישיים שלנו (שם, כתובת, טלפון) וניתן לבחור אם לשלוח את המוצרים לכתובת שהוזנה ברישום ההתחלתי, לכתובת אחרת או אפילו לאסוף את ההזמנה ממשרדי החברה עצמה. אגב, ברכישה מעל 120 ₪, המשלוח לבית הלקוח הוא חינם לחלוטין. כדאי לדעת גם, שבכל רכישה מוענקת ללקוחה מתנה מפנקת וכייפית כלשהי.


ההזמנה עצמה הגיעה ארוזה בקופסה פרחונית מקסימה, שהכילה את כל המוצרים שהזמנתי יחד עם עלונים שונים המפרטים את מוצרי החברה וכן איגרת המזכה אותי ב-20 ₪ לקניה הבאה באתר.





כמו כן, מצאתי בתוך הקופסה מתנה כייפית, שהוענקה לי על-ידי החברה: תיק איפור כחול ובתוכו מספר מוצרים מוקטנים/דוגמיות של CC קרם, משחת החתלה לתינוק, קרם לחות לקרקפת וסרום לפנים.


לרגל השקת האתר החדש, החליטו בחברת "סבוקלם" לפנק גם את הקוראים שלי ולהעניק לכם קופון בשווי 30 ₪ לרכישה! כדי להנות מההטבה, עליכם להקליד את הקוד הבא: 5W3qbHFGRs בשלב סיכום ההזמנה, לפני הזנת פרטי כרטיס האשראי.
שימו לב, תוקף הקופון הינו עד ל- 30/01/17 בלבד!

לאתר החדש של סבוקלם, הקליקו --> כ א ן

כדי להמשיך ולהתעדכן בהטבות שמציע האתר, כגון: הנחות, מתנת יום הולדת, קבלת ניוזלטר אינפורמטיבי ועוד, מומלץ להרשם (חינם) למועדון הלקוחות של החברה.


תתחדשו ותהנו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails