יום רביעי, 12 באפריל 2017

תילן בלונדו בת ה-16 היא הפנים החדשות של לוריאל

הדוגמנית הצרפתיה הצעירה תילן לנה-רוז בלונדו (Thylane Lena-Rose Blondeau) נבחרה בשבוע שעבר - בדיוק ביום הולדתה ה-16 - לפנים החדשות של לוריאל.



לפני 6 שנים עלתה בלונדו לכותרות כשהצטלמה להפקה מיוחדת עבור Vogue Enfants, שלדעת רבים נחשבה לסקסית מידי. בלונדו, שהיתה אז בת 10 בלבד, הופיעה באותן תמונות עם איפור כבד מאד, נעלי עקב ותכשיטים יקרים.



ההמולה שקמה בזמנו בעקבות אותה הפקה סנסציונית לא עצרה בעד בלונדו (שנחשבה בזמנו ל"ילדה היפה ביותר בעולם") מלרדוף אחרי קריירת הדוגמנות שלה. מאז היא הופיעה על שערי מגזינים נחשבים, כיכבה בקמפיין של "דולצה וגבאנה" לאביב/קיץ 2017 ואף הופיעה בתצוגה שלהם לקולקציית סתיו/חורף 2017. ניתן היה גם לראות אותה בשורה הראשונה של תצוגות האופנה של "שאנל" והיא גם חברה קרובה של כמה דוגמנים צעירים ומבוקשים מאד בימים אלו כמו ברוקלין בקהאם, קאיה גרבר וגבריאל-קן דיי-לואיס.

כעת, כשהגיעה לגיל 16 המתוק, בלונדו קיבלה כאמור את החוזה הגדול הראשון שלה כשגרירת היופי החדשה של "לוריאל". למעשה, בלונדו שנחשבת "מובילת דעת-קהל" עם למעלה ממיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, השתתפה כבר לפני כשנה בקמפיין מתוקשר של "לוריאל" שנוצר לקראת פסטיבל קאן 2016. השנה, היא תעשה זאת על-בסיס רשמי והיא תככב בקמפיינים שונים בקטגוריית שיער, טיפוח ואיפור של המותג.



"כמעוררת השראה אמיתית עבור אלפי נשים צעירות, תילן מהווה קול עבור דור המבלה יותר זמן בהתחברות האחד לשני יותר מאשר כל דור אחר שקדם לו, משתף תמונות יותר ממילים," אמר פייר-עמנואל אנג'לוגלו (Pierre-Emmanuel Angeloglou), נשיאה הגלובלי של לוריאל. "הדור החדש הזה זקוק מאד למודלים שאפתניים המעצבים מחדש את היופי ומשפיעים עליו באמצעות היצירתיות והסטיילינג שלהם. לוריאל פריז נרגשת לקדם בברכה את תילן, שמצטרפת למותג שמוביל קדימה יופי דיגיטלי, להיות שגרירה של המוצרים הגאוניים ביותר המיועדים לנשים צעירות המחפשות ביטחון עצמי והעצמה כמוה."


A post shared by Thylane blondeau (@thylaneblondeau) on

באשר לילדת יום ההולדת, היא עצמה פרסמה הודעה בה נאמר: "זהו כבוד גדול עבורי להצטרף למשפחת לוריאל פריז, שהוא אחד ממותגי היופי המדהימים שאני תמיד חולמת עליהם... מותג בו אני מרגישה שאני יכולה להיות אני עצמי ולהגן על ערכים חשובים לי כמו בטחון-עצמי והערכה-עצמית."

בלונדו מצטרפת לשורה מכובדת של שגרירות יופי, הכוללת בין השאר את קרלי קלוס, אירינה שיק, אלקסינה גרהם, איזבלי פונטנה, דוטצן קרוס וברברה פלווין (שכמו שניתן לראות בתמונה שלהלן, גם דומה לה באופן מפחיד ביותר).

A post shared by Thylane blondeau (@thylaneblondeau) on




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails