יום שלישי, 25 באפריל 2017

La prairie Line Interception Power Duo

מותג הטיפוח היוקרתי "לה פררי" מציג את La prairie Line Interception Power Duo – מוצר המשלב 2 מוצרים באריזה אחת ומתמקד בטיפול ב-3 סוגי קמטים. למעשה, הוא מיועד לשמש מעין תחליף לזריקת "בוטוקס" ומבטיח להראות תוצאות כבר אחרי 14 ימים ולילות בלבד.



עם הזמן, מופיעים על עור פנינו 3 סוגי קמטים מובחנים: קמטי הבעה, קמטים הנוצרים כתוצאה מנזקי קרינה וקמטים הנוצרים בעקבות כח המשיכה. המוצר החדש של "לה פררי" שם לו למטרה להלחם באותם גורמים האחראים ליצירתם וגם להחליק ולרכך את אלו שכבר קיימים.

La prairie Line Interception Power Duo מגיע בבקבוק משאבה מלוטש בעל שני תאים נפרדים, המאפסנים שתי פורמולות שונות. התא האחד מכיל קרם יום (מיכל כסוף) והשני קרם לילה (מיכל אפור כהה). המשאבה בבקבוק הינה חסינה בפני חדירת אוויר, כך שהיא מגנה על הרכיבים הפעילים שבקרמים מפני התחמצנות ו/או חשיפה לזיהומים. 


בנוסף, אריזת המוצר ידידותית לנשיאה בתיק, היות והיא מצויידת בכפתור נעילה מיוחד, שמונע נזילת חומר לתוך התיק.


פורמולת קרם היום מכילה שלושה פפטידים מיוחדים, האחראים על מילוי קמטי ההבעה וגיל ומניעת היווצרותם של קווים וקמטוטים חדשים. הפפטידים הללו עובדים, למעשה, על דיכוי תנועות ההתכווצות של שרירי הפנים והרפייתם, בדומה לפעולת בוטוקס, אבל בלעדיו. בנוסף, קרם היום מצוייד ברכיבי לחות עשירים, תמציות הבהרה שונות ובמקדם הגנה ברמה של 30SPF, המעניק גם הגנה מפני קרינת UVA וקרינת אינפרא אדום (IRA).


לעומתו, קרם הלילה מתמקד בטיפול בקמטים הנגרמים על-ידי כח הכבידה. הוא מסייע לעורר את יצור הקולגן, האלסטין והחומצה ההיאלורונית, כמו גם לחזק את המטריצה הסלולרית. בנוסף, על-ידי התמקדות בחיסול חלבונים פגומים הוא מאיץ ומייעל את פעולת חידוש העור הטבעית.

שני המרקמים של הקרמים נעימים מאד ומעניקים תחושת נוחות נפלאה לעור. כבר אחרי השימוש הראשוני העור מרגיש חלק וגמיש ונעים למגע. המרקם של קרם היום הינו קליל, נספג במהירות בעור ומהווה בסיס נהדר לאיפור שמונח מעליו. לעומתו, קרם הלילה מגיע במרקם עשיר יותר, אבל אינו כבד כלל וכלל. אגב, גם בנראות שלהם הקרמים נבדלים זה מזה בגוון שלהם: לקרם היום יש גוון אפרסקי בהיר וזה של הלילה הינו לבן לגמרי. כך או כך, שניהם הופכים לשקופים לאחר הספגתם בעור.


על-פי המותג, המוצר מתאים לכל סוגי העור והוא מיועד למשתמשות בטווח גילאים הנע מעשרים ומשהו ועד לכאלו שכבר ממש עמוק בשגרת האנטי-אייג'ינג שלהן. כאמור, מבחנים קליניים שערך המותג, הראו תוצאות משמעותיות של הפחתה במראה הקווים והקמטים אחרי שבועיים בלבד של שימוש במוצר (במיוחד כשזה שולב עם הסרום Anti-Aging Rapid Response Booster מאותו בית היוצר). אמנם כבר מזמן עברתי את גיל עשרים, אבל לשמחתי אין לי קמטים משמעותיים מאד. בכל אופן, אחרי שימוש של כשבועיים ימים אני יכולה לומר בבטחה שהעור מרגיש חלק ורענן יותר. אני מקווה, שבשימוש ממושך יותר התוצאה תהיה הרבה יותר דרמטית. העיקר, שבינתיים אני יכולה להמשיך לחייך מבלי לדאוג לקמטים...

אגב, למרות שהקרם מחקה את פעולת הבוטוקס, בכך שהוא מדכא את התכווצות שרירי הפנים, חשוב מאד לציין, שהוא אינו מהווה תחליף לדבר האמיתי! מי שבכל זאת מעוניינת בתוצאה משמעותית יותר של מחיקת קמטים (במקום ריכוך שלהם), תצטרך עדיין להרגיש את חודו של המזרק. עם זאת, סביר להניח, שהמוצר יאריך את פרק הזמן בין הזרקה אחת לשנייה.

כמו כל מוצרי "לה פררי", גם La prairie Line Interception Power Duo נושא תג מחיר יקר יחסית – 1,500 ₪ לתכולה של 50 מ"ל (25 מ"ל קרם יום/ 25 מ"ל קרם לילה). למרות שלא מדובר בכמות רבה של חומר ביחס למחיר, במותג מבטיחים שהוא אמור להספיק לשימוש יומיומי במשך כחודשיים-שלושה. בהנחה שהוא גם יצליח להאריך לכן את אפקט זריקות הבוטקס ויחסוך לכן את מספר הביקורים השנתיים במשרד הדרמטולוג שלכם, הרי לכן בונוס נוסף!

להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות אפריל, סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות ובתי המרקחת הנבחרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails