יום רביעי, 12 באפריל 2017

Clarins Sunkissed Hale D'Ete Collection Summer 2017

קולקציית קיץ 2017 של "קלרינס" מורכבת מגוונים של זהב, ברונזה, כתום ואדום והיא מגיעה באריזות בגווני ברונזה ונחושת עם מוטיבים של דקלים. האוסף כולו מבוסס על יצירת מראה קייצי זוהר עם הארה מושלמת של הפנים, המיועדת להדגיש את גוון השיזוף הטבעי.



האוסף, שמכונה בשם Sunkissed Hale D'Ete, כולל למעשה שלושה מוצרים בלבד (כולם במהדורה מוגבלת): פלטת פנים, פלטת עיניים ועפרונות עמידים במים:


Clarins Sunkissed Hale D’Ete Bronzing and Blush Compact (מהדורה מוגבלת) – פלטת פנים, הכוללת שלושה גווני ברונזר בגימור מאט וסומק מבריק בגוון קורלי.



Clarins 4-Colour Eyeshadow Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה שעוצבה בהשראת השקיעה המוזהבת. הפלטה כוללת רביעיית צלליות, בעלות פורמולה המבוססת על 100% מינרלים ופיגמנטים צמחיים ומרקם סופר רך. הצלליות ניתנות לשימוש יבש או רטוב:

·       Sunkissed – בז', זהב, כתום בוהק, ברונזה



Clarins Crayon Yeux Waterproof Eye Pencils – עפרונות עיניים עמידים במים, בעלי מרקם רך וחלק. העפרונות מוצעים בשני גוונים בעלי גימור מטאלי:

·       06 Gold (מהדורה מוגבלת) – זהב
·       07 Copper (מהדורה מוגבלת) – נחושת


Clarins Instant Light Natural Lip Balm Perfector – ליפ באלם עם צבע במרקם ג'ל, המחליק על השפתיים ומעניק להן גוון טבעי ומבריק קלות. בנוסף, הליפ באלם מנפח את השפתיים ומעניק להן 4 שעות של לחות מתמשכת, הגנה ונוחות. הליפ באלם מוצע בחמישה גוונים קיציים שונים:

·       02 coral – קורל
·       03 my pink – ורוד
·       04 orange – כתום
·       05 red – אדום
·       06 rosewood – חום ורדרד


הקולקציה זמינה ברחבי העולם החל מהחודש – אפריל 2017.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails