יום שני, 3 באפריל 2017

Estée Lauder Pure Color Love Lipstick Collection Summer 2017

"אסתי לאודר" מחזקים את ליין השפתונים שלהם עם Pure Color Love - אוסף חדש של שפתונים בעלי "נוכחות", המגיע בקליידוסקופ של גוונים תוססים וגימורים מהממים.



האוסף כולל, למעשה, 30 שפתונים בגוונים הנעים מניודים טבעיים ועד בוהקים ועמוקים, והוא מחולק לארבע קבוצות גימור שונות:


·       Ultra Mattes – צבע בולט בגימור מאט עשיר
·       Shimmer Pearls – צבע שימרי בולט עם גימור פנינה
·       Cooled Chromes – גוון כרומי בולט עם גימור פנינה קיצוני
·       Edgy Cremes – צבע בולט במרקם קרמי





שלוש קבוצות השפתונים האחרונות מאופיינות בפיגמנטים אמיתיים, יש להם כיסוי בינוני שניתן לבניה, הם מחליקים בקלות על השפתיים ומעניקים להן מראה רענן ועסיסי. לעומתם, השפתונים בקבוצה הראשונה הינם בעלי פורמולה רכה וקלילה עם גימור מאט וכיסוי מלא.

כל השפתונים בקולקציה מועשרים בתערובת טבעית של תמציות שמני רימון, מנגו ואסאי, המסייעת להחליק ולרכך את השפתיים. כמו כן, יש להם טעם נילווה של וניל מתקתק. קצה השפתון מעוצב בצורה משולשת כדי לאפשר יצירת תיחום ומריחה מדוייקים.


במותג ממליצים להתאים את השפתון למצב הרוח של המשתמשת ואף לערבב בין גוונים וגימורים באופן ספונטני כדי לקבל גוון חדש ומעניין – האפשרויות הן אינסופיות!


קמפיין הפרסום המלווה את הקולקציה מכונה בשם ‘Wild Love’ ומובילה אותו שגרירת היופי של המותג, קנדל ג'נר (Kendall Jenner) המהממת, כשלצידה מופיעה גם הזמרת האמריקאית, זוכת פרס הגראמי, אל קינג (Elle King).


קולקציית השפתונים החדשה זמינה ברחבי העולם החל מהחודש- אפריל 2017.

👄👄👄

אגב, זה המקום להזכיר, שממש בימים אלו נפתחה חנות קונספט עצמאית ראשונה ל"אסתי לאודר" בקניון איילון, שברמת גן. החנות מציעה, למעשה, חוויית שירות מיוחדת והיא פועלת בהתאם לכל חנויות המותג ברחבי העולם. הלקוחות שיבקרו במקום יוכלו לקבל שם ייעוץ, טיפולי פנים ואיפור באופן אישי. כמו כן, ניתן יהיה למצוא בחנות מוצרים בלעדיים וקולקציות מיוחדות ובלעדיות שלא ניתן להשיג בנקודות המכירה האחרות של המותג.


חנות "אסתי לאודר" ממוקמת בקומת הקרקע בקניון איילון (טלפון: 03-9077598).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails