יום ראשון, 14 במאי 2017

לוריאל פריז מקדמת בברכה את המאפרת ואל גארלנד

ענקית הקוסמטיקה L'Oréal Paris בחרה במאפרת העל הבריטית ואל גארלנד (Val Garland), כמנהלת הקריאטיבית הבינלאומית של המותג. גארלנד, שנחשבת לאחת מאמני האיפור הבולטים ביותר בעולם, תביא את כשרונה הרב לחטיבת המוצרים החדשניים של המותג ותנווט את הכיוון היצירתי שלו.



בסרטון וידיאו שעלה במקביל בחשבון האינסטגרם של גרלנד ובזה של "לוריאל פריז", מצהירה גארלנד שהיא אוהבת "ספונטניות, שבירת מוסכמות, לערבב דברים ולראות מה יוצא מזה."

לגארלנד קריירה ענפה מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה של כמה מהמותגים הנחשבים ביותר ועבודות האיפור שלה מעטרות את שערי מגזיני האופנה המובילים ביותר בעולם. בעבר היא שימשה גם כיועצת של מותג היופי "איב סאן לורן" (השייך גם הוא לקונצרן "לוריאל") והיא המח הקריאטיבי שהופיע מאחורי כמה מהאימג'ים המהממים שעמדו מאחורי הקמפיינים שלו. יש לה גם חלק נכבד מאד ביצירת האימג'ים המרהיבים שמציג מותג הקוסמטיקה MAC, הן בקמפיינים שלו והן על מסלולי האופנה. אגב, לא הרבה יודעים, אבל גארלנד היתה בעברה מעצבת שיער ואת הפריצה שלה לעולם האיפור עשתה, למעשה, כשנכנסה לנעליו של מאפר שלא הופיע ליום צילומים...


"אני לא יכולה לחכות כבר כדי להכנס למעבדות של המותג מס' 1 הזה וליצור במשותף את האיפור שאני רוצה להשתמש בו – ושאני חושבת שנשים ברחבי העולם ירצו להשתמש בו גם," אומרת גארלנד. "תמיד אמרתי שאנחנו לא צריכות להוציא הרבה כסף כדי לקבל מוצרי איפור מבריקים, חדשניים ובאיכות מעולה ו'לוריאל פריז' מוכיחה את זה. אני מצפה לאתגר של לקיחת המושכות בהכוונת הצד הקריאטיבי של האיפור במותג הזה."

מיגוון עבודות של גארלנד

מיגוון עבודות של גארלנד


כמי שעוקבת בשנים האחרונות אחרי העבודות היצירתיות של גארלנד מאחורי הקלעים של שבועות האופנה הגדולים, חייבת שלציין שאני מחכה בכיליון עיניים לראות את ההשפעה היצירתית שהיא תביא עמה למותג. ללא ספק, יהיה מעניין!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails