יום שלישי, 16 במאי 2017

Natural Formula Keratin Intense Ampoules

מותג מוצרי השיער "נטורל פורמולה" מציג את Keratin Intense Ampoules – מארז אמפולות קרטין טהור כטיפול משקם מקצועי ואינטנסיבי בבית הלקוחה.



טרנד ההחלקות הולך ומתרחב בארץ, בעיקר בגלל ששיער חלק מקנה פתרון עיצובי נוח ומהיר יותר. יחד עם זאת, פעולת ההחלקה פוגעת בסיב השערה ומחלישה אותו. סדרת "קרטין אינטס" של "נטורל פורמולה" פותחה במיוחד לטיפול שעבר פעולת החלקה בכל השיטות והיא כוללת, בין השאר, שמפו, מרכך, מסכה וסרום. לאחרונה, הצטרף לסדרה גם מארז המכיל ארבע אמפולות קרטין טהור לטיפול משקם חודשי בבית.

כל אמפולה מכילה ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים המיועדים לטיפול ישיר בפגמים שנוצרו בשיער בעקבות טיפול ההחלקה שעבר. בין הרכיבים המצויים בפורמולה ניתן למצוא קרטין מועשר לבניה מחדש של מבנה פנים השערה ויצירת מעטפת הגנה מושלמת לכל אורכה, ושמן ארגן המזין את השיער בלחות מיידית, מונע פריזים ומעניק ברק ורכות.

השימוש באמפולות מומלץ בתדירות של פעם בשבוע (במקום מרכך או מסכה) על שיער לח, לאחר חפיפה בשמפו קרטין. מפזרים את החומר על הקרקפת ולאורך השיער, מעסים היטב, ממתינים כ-3 דקות ושטופים במים. את תוצאות הטיפול ניתן לראות ולחוש מייד בתום הטיפול – השיער מרגיש רך וגמיש יותר ומלא ברק.



את מארז האמפולות "קרטין אינטנס" של "נטורל פורמולה" ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת הסופר פארם (מחיר: 50 ₪, תכולה: 4 x 10 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails