יום ראשון, 7 במאי 2017

Givenchy Makeup Fall 2017

עונת האביב עוד טרם חלפה לה וכבר מתחילות לצוץ להן ידיעות אודות קולקציות איפור לסתיו 2017. אחת מהן היא קולקציית L'Autre Noir של מותג היופי הצרפתי "ג'יבנשי", ויחד איתה (או בנפרד) יגיעו גם כמה חידושים מעניינים.



"להתאפר בלילה חשוב בדיוק כמו שזה חשוב בבוקר", אומר המנהל האמנותי של ג'יבנשי, ניקולא דג'א, כשהוא מתייחס לקולקציית סתיו 2017 של המותג. המוצרים בקולקציה מושקים במהדורה מוגבלת והם מגיעים באריזות שחורות האופייניות למותג, עם העיצוב היוקרתי והמתוחכם.



בין המוצרים ניתן למצוא:

Givenchy Perfecto Base Mascara – פריימר המוסיף אורך ונפח לריסים באופן משמעותי. הפורמולה הקרמית של הפריימר הינה בעלת גוון ורוד בהיר והיא מכילה תמצית סויה וקראטין לחיזוק הריסים וטיפוחם. הפריימר משמש, למעשה, בסיס למסקרה שתונח מעליו וניתן גם להשתמש בו לבדו בשעות הלילה כמסיכה המטפחת ומזינה את הריסים. להבדיל משאר מוצרי הקולקציה (ובכלל) הפריימר מגיע באריזה בגוון ורוד בהיר.



Givenchy Noir Interdit Mascara – מסקרה בעלת מברשת שמזכירה מסרק עיסוי, המאריכה ומפרידה את הריסים ומוסיפה להם נפח באופן מושלם. מברשת המסקרה בעלת מנגנון מכני מיוחד, המאפשר לכופף אותה בזווית של 90 מעלות ומעניק נוחות ופרודוקטיביות מקסימליים בזמן היישום על הריסים. בנוסף, המסקרה מספקת גוון שחור עשיר במיוחד, הודות לדור חדש של פיגמנטים.





Givenchy Liner Vinyl – עפרון עיניים בגוון שחור עם נצנצים ורודים.

Givenchy Blush Noir Revelateur – סומק במרקם ג'ל בגוון שחור חצילי, שכאשר הוא בא במגע עם העור הוא מגיב לרמת החומציות (PH) שלו והופך לגוון ורדרד טבעי. הסומק מגיע באריזת שפופרת שחורה.




Givenchy Le Rouge Sculpt – שפתון קרמי בעל שני גוונים – גוון כהה ליצירת קונטור בשפתיים וגוון בהיר יותר לשפתיים. גוון הקונטור של השפתון אף הוא מושפע מרמת החומציות של עור המשתמשת והגוון שלו משתנה בהתאם לכך. פורמולת השפתון עצמו מועשרת בשעוות דבורים ורכיבי לחות, הזנה והגנה לשפתיים. השפתון יוצע בחמישה גוונים שונים.






Givenchy Prism Blush Dou – סמקי הפריזמה המוכרים של המותג, המשלבים 2 גוונים במוצר אחד, יגיעו גם כן בסתיו 2017. הפעם הם יוצעו ב-6 שילובי גוונים שונים.




המוצרים אמורים לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מיולי-אוגוסט 2017. כאמור, מדובר בהצצה ראשונה בלבד וברגע שיהיו לי פרטים נוספים, אדאג לעדכן אתכם מייד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails