יום חמישי, 4 במאי 2017

L’Oreal Balmain Lipstick Collection

"לוריאל פריז" מאחדת כוחות עם בית האופנה היוקרתי Balmain Paris ("בלמיין פריז") והשניים ישיקו קולקציית שפתונים משותפת במהדורה מוגבלת. למרות שלענקית הקוסמטיקה יש מיגוון מרשים של שגרירות יופי מפורסמות, המקדמות את מוצרי האיפור, הטיפוח והשיער של המותג, זוהי הפעם הראשונה אי-פעם ש"לוריאל פריז" משתפים פעולה עם בית אופנה כלשהו.



תחת שרביטו של המעצב אוליבייה רוסטה (Olivier Rousteing), בנה בית האופנה "בלמיין" דימוי אסתטי זוהר מאד, כמו גם נבחרת דוגמניות סופר-על נאמנות (#BalmainArmy), הכוללת בין השאר את ג'יג'י חדיד וקנדל ג'נר. זהו גם אחד מבתי האופנה המעטים שמציג באופן קבוע מראות איפור ושיער נבדלים מהשאר על המסלול בשבוע האופנה בפריז. את אותה הדרמה והזוהר יביא איתו רוסטה לתוך ליין השפתונים שיצור עבור "לוריאל פריז".



הקולקציה תושק תחת סדרת השפתונים המפורסמת של המותג Color Riche והיא תכלול 12 גוונים בסה"כ – שלושה מתוכם יושקו כ"מהדורת תכשיט" מיוחדת. רוסטה יפקח באופן אישי על בחירת הגוונים, עיצוב האריזה ומסע הפרסום שילווה את השקת הקולקציה. כמי שמוכר כחבר קרוב מאד של שבט הקרדשיאן, תסמכו על רוסטה שיכלול בה כמה שפתונים בגווני ניוד.


A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on


הקולקציה תהיה זמינה החל מתחילת ספטמבר 2017, במקביל לשבוע האופנה בפריז.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails