יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

Givenchy Couture Outlines Makeup Collection Spring 2018

ניקולא ד'גא, המאפר והמנהל הקריאטיבי של "ג'יבנשי", יצר אוסף איפור יוצא דופן למדי עבור אביב 2018. לדבריו, האוסף נוצר בהשראת יצירות ההוט קוטור של בית האופנה. במקום גוונים שקופים מנצנצים ומבריקים, האוסף מבוסס כמעט כולו על גווני מאט עמומים עם מעט נצנצוץ פה ושם.



הקולקציה נושמת את רוח ה"אטלייר" של מחלקת האיפור ב"ג'יבנשי" עם La Couture Atelier Palette – פלטה באריזה שחורה חלקה ויוקרתית, החושפת מראה בגודל נדיב, ארבע צלליות בגימור מאט ואפליקטור ספוגי חדשני. מבחר הגוונים הינו מעניין ביותר וכולל: שחור פחם, אדום, כחול ולבן – כמו שניתן לראות על הבדים של "ג'יבנשי".



עוד בקולקציה:

Givenchy Mat & Blur Touch Mattifying Stick – סטיק המכיל פודרה סופר מעודנת למראה מאט. הסטיק משמש לטשטוש פגמים או לריטוש האיפור, כך שזה יחזיק מעמד זמן רב יותר. הפודרה מגיעה בגוון ורדרד אוניברסלי מחמיא, שמחייה את העור באופן מיידי.


Givenchy Teint Couture Cushion Glow – היילייטר, במעין סוג של גרסת קושן לפודרת הפריזמה הפופולרית של המותג. בדיוק כמו בפודרה, גם ההיילייטר משלב ארבעה גווני קורקטור משלימים כדי ליצור גימור טבעי, אחיד ורענן לעור.


Givenchy Mister Light Glow Instant Light Corrective Pen – הטוש לטשטוש פגמים והארות של המותג יגיע בקולקציה בגוון זהב פנינתי אוניברסלי מחמיא.

Givenchy Khol Couture Waterproof – עפרון עיניים עמיד במים בגוון שמפניה מוזהבת, המיועד להאיר את העיניים.


Givenchy Gloss Interdit Vinyl – ליפגלוס חדש עם אפליקטור חדשני שבקצהו מופיעה האות "G"- סמל המותג. הגימור של הליפגלוס הינו סופר מבריק וקורן והפורמולה אינה דביקה. בקולקציה מוצעים 12 גוונים שונים, ביניהם אחד שקוף ואחד שחור שהופכים לגוון ורדרד ושזיפי במגע עם השפתיים (אינדיבידואלי לרמת ה- PH של שפתי המשתמשת).



Givenchy Le Rouge Mat – שפתונים חדשים בגימור מאט, בעלי כיסוי גבוה במיוחד ופיגמנט עשיר מאד. פורמולת השפתונים מספקת הרגשת נוחות לשפתיים ושומרת עליהן רכות ורעננות לאורך זמן רב. בקולקציה יוצעו 6 גוונים.



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2018.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails