יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

Lancaster 365 Skin Repair Gentle Peel Detoxifying Foam

מותג הקוסמטיקה "לנקסטר מונקו" משיק את Lancaster 365 Skin Repair Gentle Peel Detoxifying Foam – פילינג עדין מושלם לימי החורף, זמן בו העור שלנו סובל בדרך כלל מיובש קיצוני וגירויים.



סדרת "365 Skin Repair" של "לנקסטר" מורכבת ממוצרים המיועדים לטפל בבעיות הזדקנות העור, הן ביולוגית והן סביבתית. למעשה, המוצרים בסדרה לא רק עוזרים לתקן ולהגן על העור, אלא גם ממריצים את היכולת שלו לחדש את עצמו. גם הפילינג החדש בסדרה תורם לחידוש העור ולהשגת מראה פנים קורן ובריא – הוא מסיר שרידי מסנני קרינה של קרם היום ושאריות איפור, מבהיר כתמים, מסיר תאים מתים ביעילות, מחליק עור מחוספס ומגביר את הלחות הטבעית של העור.

הפילינג מגיע במרקם של מוס נעים ללא גרגירים, יש לו אפקט חימום עדין וניחוח נהדר וממכר. הפורמולה שלו מבוססת על שילוב של חומצות (AHA וסליצילית) וקומפלקס נוגדי חימצון (ביניהם תמציות אננס, היביסקוס, אנג'ליקה, קפה ירוק ותפוז מריר) וגליצרול, המבטיח הידרציה אופטימלית- מה שהופך את המוצר למתאים לכל סוגי העור, אפילו ליבש ביותר.

המוצר מתאים לשימוש יומיומי בשעות הערב, לאחר ניקוי הפנים בסבון. יש להניח אותו על עור לח או יבש, להמתין כ-30 שניות ולשטוף במים. לאחר השימוש בפילינג, העור נותר חלק, בהיר וקורן ומוכן באופן מושלם לקלוט את שגרת הטיפוח הלילית ואף מעצים את יעילותה.

את Lancaster 365 Skin Repair Gentle Peel Detoxifying Foam ניתן להשיג באופן בלעדי בנקודות המכירה של המותג ברשת הסופר-פארם (מחיר: 209 ₪, תכולה: 100 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails