יום שבת, 23 בדצמבר 2017

MAC Mineralize Total Detox Spring 2018 Collection

מותג הקוסמטיקה MAC עומד להרחיב את ליין המוצרים המינרליים שלו עם שני מוצרי טיפוח חדשים, בעלי פורמולה מועשרת בפחם פעיל!



אמנם הפחם הפעיל הינו מרכיב יוצא דופן, אך יעיל למדי, המתהדר ביכולת מרשימה לטהר את העור מלכלוך, שומן, חיידקים ומזהמים שונים ולפקוק נקבוביות סתומות. יש לו גם יכולת ספיחה בלתי רגילה ברמה של פי אלפי פעמים מגודל המסה שלו. כמו כן, הוא יכול לטשטש פגמים בעור ולהפחית גירויים.

שני המוצרים החדשים: Mineralize Charged Water Charcoal Spray ו- Mineralize Reset & Revive Charcoal Masque, מתוארים כ"סוג של מגנטים לטיהור רעלים", השואבים בעדינות, אך ביעילות רבה, את כל הלכלוך והזוהמה מתוך הנקבוביות בעור ומותירים אותו רענן וקורן.


MAC Mineralize Charged Water Charcoal Spray – תרסיס של תערובת מים מינרליים עשירים ואבקת פחם, המיועד ללחח את העור ולהמריץ אותו, תוך כדי פעולה עדינה של ניקוי וטיהור הנקבוביות מרעלים, הפחתת הפרשת החלב ולחימה במזיקים שונים.


MAC Mineralize Reset & Revive Charcoal Masque – מסכה בעל פורמולה המכילה פחם פעיל, המיועדת להסיר בעדינות וביעילות את הלכלוך והזוהמה שמצטברים בנקבוביות העור ולהותיר את העור נקי, רענן, קורן וללא רבב.


שני המוצרים ניתנים לשימוש בפני עצמם או בשילוב האחד עם השני והם יהיו זמינים אונליין החל מה-26 בדצמבר 2017. לאחר מכן, ב-4 בינואר 2018, הם יעלו על המדפים בחנויות המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails