יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

PUPA Party On Collection

בדיוק לקראת עונת המסיבות משיק מותג האיפור האיטלקי "פופה מילאנו" את Party On - ליין חדש של מוצרים לפנים ולגוף, שמעניקים מראה זוהר בלתי נשכח בכל אירוע.



המראה של הקולקציה מתמקד בעיקר בעיניים מאופרות בגוונים של שחור וזהב עם פנינים מיקרוסקופיות ססגוניות שמוסיפות זוהר עצום וריסים זהובים מנצנצים. עור הפנים ואזור הדקולטה מואר ומוזהב בזוהר חושני.


הקולקציה כוללת את הפריטים הבאים:

Pupa Vamp! Sparkling Eyeshadow (69 ₪) – צללית עיניים בעלת מרקם חושני נפלא ופורמולה רוויית פנינים זעירות מנצנצות הלוכדות את האור ומעניקות מראה זוהר מיוחד. הצללית מוצעת בשני גוונים:

·       001 Simmering Gold – זהב מנצנץ למראה מעודן
·       002 Luxury Black – שחור מנצנץ למראה מעושן ממגנט


Pupa Vamp! Metallic Effect Eyeliner Duo (79 ₪) – אייליינר דו-צדדי בעל גימור מטאלי עמיד במיוחד. צידו האחד בגוון שחור, בעוד צידו השני בגוון מוזהב מנצנץ. ניתן להשתמש בכל אחד מהם בנפרד או לשלב את שניהם כדי ליצור מראה מתוחכם יותר. הקצה השפיצי של האפליקטור מאפשר לשרטט קו דק ומדוייק בקלות ובנוחות.

·       001 Black & Gold – שחור וזהב מנצנצים


Pupa Vamp! Mascara Top Coat Gold (69 ₪) – מסקרה שקופה עשירה בנצנצים מוזהבים. המוצר ניתן לשימוש בפני עצמו או מעל מסקרה אחרת, כטופ קוט מנצנץ.

·       001 True Gold – זהב


Pupa Extreme Gold Highlighter (89 ₪) – פודרה אפויה המשלבת שלושה גוונים מוזהבים שונים, הניתנים לשימוש בנפרד או בשילוב האחד עם השני. הפודרה בעלת מרקם קליל ומשיי והיא אידיאלית לשימוש כהיילייטר על המקומות הגבוהים בפנים ובגוף, כמו: עצמות הלחיים, הרקות, גשר האף, קשת הקופידון בשפתיים ועצמות הבריח בדקולטה.

·       001 Golden Rainbow – קשת מוזהבת (זהב בהיר, בינוני וכהה)


Pupa Extreme Gold Sparkling All Over (89 ₪) – ג'ל ייחודי עשיר בחלקיקי פנינה מוזהבים, המעניקים לעור מראה זוהר חושני. הפורמולה שלו מתייבשת במהירות מבלי להותיר תחושת דביקה על העור. אידיאלי לשימוש על עור הפנים והגוף.

·       001 All That Glitters


כל המוצרים שבקולקציה זמינים בליין הקבוע של המותג וניתן להשיגם באופן בלעדי בנקודות המכירה של המותג בסניפי רשת הסופרפארם ברחבי בארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails